Kötelező feltüntetni Olaszországban a felvágottak származási helyét
Mostantól kötelező feltüntetni a felvágottak származási helyét Olaszországban a termék címkéjén.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/ba27e87d69fe670b909338f97acaadf8-300x211.jpg)
Védik a helyi termelőket
A kezdeményezés célja az, hogy az autentikus olasz termékek nagyobb támogatást kapjanak, és könnyebben ki lehessen szűrni az olyan termékeket, amelyek import áruk, de amelyeket a jobb eladhatóság érdekében olasz származásúnak tüntetnek fel.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az expanziónak és a meglévő üzleteknek köszönhetően 20%-kal nőttek az Action eladásai
Tovább nő az Action holland non-food diszkont forgalma: 2024 első…
Tovább olvasom >Olaszországban május után júniusban is 0,8 százalék volt az éves infláció
Olaszországban az előzetes becsléssel összhangban 0,8 százalékkal nőttek a fogyasztói…
Tovább olvasom >Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >