Kosztmodern

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 03. 01. 22:30

A gasztronómiai világtrendek a tojásételek vendéglátásba való visszatéréséről szólnak, a szakmában jól ismert magyar Capriovus Kft. új termékfejlesztései pedig legalábbis simábbá tehetik ezt az utat.

A Foodapesten bemutatott, sós lében tartott, brindzára, másokat a tofura emlékeztető „sajt”, és az ugyancsak tojásfehérjéből készülő „túró” a mai egészségtrendeknek is megfelelnek. Nemcsak alacsony kalóriatartalmú, könnyű alapanyagok, de alkalmazásuk az éttermi konyhákon jelentősen bővítheti a laktózérzékeny vendégeknek szánt kínálatot. Mindemellett fehérjetartalmuk óriási – nem véletlen, hogy a cég tojásos termékeinek törzsvásárlói közé tartoznak a testépítő klubok is. Végleges nevüket még keresi a forgalmazó, hiszen sajtnak, túrónak csak olyan terméket szabad nevezni, ami tejből készül (képünkön egy, a kiállításra készített ideiglenes címke látható).

Kapcsolódó cikkeink