Környezettudatosságra tanít a Reckitt Benckiser
A többek között a Vanisht is forgalmazó cég „Otthonunk a Föld” szlogenű kampánya a napokban indult itthon. A kezdeményezés a vállalat Carbon 20 nevű programjának része, amely 2020-ra a Reckitt Benckiser termékeihez kapcsolódó CO2-kibocsátás 20 százalékos csökkentését tűzte ki célul. Az „Otthonunk a Föld” kampány keretében a Reckitt Benckiser termékek csomagolásán megjelenő útmutatók segítik a környezetkímélőbb – például a vízfelhasználást csökkentő és elektromos energiát kímélő – felhasználást.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
McKinsey: az élelmiszerkereskedelemben továbbra is fontos szerephez jut a vásárlóknak kínált ár-érték arány
A McKinsey tanácsadó cég által nemrégiben megkérdezett fogyasztók több mint…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszerek, italok, dohány kivitelének volumene 2,9, a behozatalé 11 százalékkal kisebb lett
Júliusban a kivitel volumene 3,2 százalékkal nőtt, míg a behozatalé…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló fizet a boltban hitelkártyával
2023 második negyedévében, annak ellenére, hogy a fogyasztás csökkent, érdekes…
Tovább olvasom >