Konferencia a szabadidőnkről
Az átlag magyar fogyasztó munkamániás és még szabadidejében is dolgozik így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál.
Általános tendencia, hogy
az életünket egy nagy projektnek tekintjük, és
olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek
nélkül létezni − derült ki a Magyar
Fogyasztó Szabadidő konferencián. Az esemény a
Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának
részeként került megszervezésre február
18-án, Budapesten a Magyar Telekom Székházban. A
résztvevők értékes információkat
tudhattak meg többek között arról, hogyan
osztják be szabadidejüket a fogyasztók, milyen
hatással lesz a gazdasági recesszió a belföldi
turizmusra, milyen a jó desztinációs branding
továbbá, hogy a tévé- és
internethasználati szokásaink hogyan hatnak társas
kapcsolatainkra. A konferencián debütált az MFP
Magyar Fogyasztó nevű periodikája is, amely ezentúl
rendszeresen, konferenciák témájához
kapcsolódóan, de mindig új köntösben
lát majd napvilágot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >