Kiváló ízek a PlantRevolttól
Többéves termékfejlesztést követően tavaly kerültek kereskedelmi forgalomba termékeink. A horeca szektor után, ma már a kiskereskedelmi áruházak vásárlóit célozzuk meg termékeinkkel. Élelmiszer-fejlesztőink folyamatosan dolgoznak újabb termékeken, ízeken, hogy a lehető legjobban ki tudjuk szolgálni vevőink igényeit. Célunk, hogy a vegán és flexitáriánus fogyasztók mellett az olyan vevők számára is kínáljunk környezetbarát élelmiszer-alternatívákat, akik szívükön viselik a bolygó sorsát, és tudatos vásárlásukkal is tenni akarnak a Földért és a jövőért egyaránt!

Kupás Imre pénzügyi vezető és Burányi Viktor ügyvezető
Fejlesztési csapatunk elsődleges szempontja volt, hogy borsófehérje alapú termékeink a legteljesebb mértékben hasonlítsanak a „húsos” megfelelőikre. Elmondhatjuk, hogy ma már az általunk gyártott termékek ugyanazt az ízélményt adják a vásárlóknak, sokkal kevesebb környezeti erőforrás felhasználása mellett, egészségesebben. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >