Kiváló ízek a PlantRevolttól
Többéves termékfejlesztést követően tavaly kerültek kereskedelmi forgalomba termékeink. A horeca szektor után, ma már a kiskereskedelmi áruházak vásárlóit célozzuk meg termékeinkkel. Élelmiszer-fejlesztőink folyamatosan dolgoznak újabb termékeken, ízeken, hogy a lehető legjobban ki tudjuk szolgálni vevőink igényeit. Célunk, hogy a vegán és flexitáriánus fogyasztók mellett az olyan vevők számára is kínáljunk környezetbarát élelmiszer-alternatívákat, akik szívükön viselik a bolygó sorsát, és tudatos vásárlásukkal is tenni akarnak a Földért és a jövőért egyaránt!

Kupás Imre pénzügyi vezető és Burányi Viktor ügyvezető
Fejlesztési csapatunk elsődleges szempontja volt, hogy borsófehérje alapú termékeink a legteljesebb mértékben hasonlítsanak a „húsos” megfelelőikre. Elmondhatjuk, hogy ma már az általunk gyártott termékek ugyanazt az ízélményt adják a vásárlóknak, sokkal kevesebb környezeti erőforrás felhasználása mellett, egészségesebben. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >