Kiváló ízek a PlantRevolttól
Többéves termékfejlesztést követően tavaly kerültek kereskedelmi forgalomba termékeink. A horeca szektor után, ma már a kiskereskedelmi áruházak vásárlóit célozzuk meg termékeinkkel. Élelmiszer-fejlesztőink folyamatosan dolgoznak újabb termékeken, ízeken, hogy a lehető legjobban ki tudjuk szolgálni vevőink igényeit. Célunk, hogy a vegán és flexitáriánus fogyasztók mellett az olyan vevők számára is kínáljunk környezetbarát élelmiszer-alternatívákat, akik szívükön viselik a bolygó sorsát, és tudatos vásárlásukkal is tenni akarnak a Földért és a jövőért egyaránt!

Kupás Imre pénzügyi vezető és Burányi Viktor ügyvezető
Fejlesztési csapatunk elsődleges szempontja volt, hogy borsófehérje alapú termékeink a legteljesebb mértékben hasonlítsanak a „húsos” megfelelőikre. Elmondhatjuk, hogy ma már az általunk gyártott termékek ugyanazt az ízélményt adják a vásárlóknak, sokkal kevesebb környezeti erőforrás felhasználása mellett, egészségesebben. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett és gluténmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >