Kiemelkedő magyar szakemberek segítik az új magyar országmárka kialakítását
Saját területükön kiemelkedő szakemberek segítik az új magyar országmárka megalkotását, amely akár évtizedekre meghatározhatja a külföldiek Magyarországról kialakított képét – mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az M1 Itthon vagy! című műsorának tematikus adásában.
Guller Zoltán a hirado.hu által szemlézett műsorban elmondta, a stratégia megalkotását a gazdaság területéről Csák János, a divatvilágból Zoób Kati segíti. Kulturális kérdésekben együttműködnek Káel Csabával, a Müpa vezérigazgatójával és Ugron Zsolna írónővel. A fiatalabb korosztályból Vági Bence, Berecz István és Orbán Ráhel támogatja a munkát.
Együtt dolgoznak Lobenwein Norbert fesztiválszervezővel, a gasztronómia területéről Csapody Balázzsal, a Kistücsök étterem tulajdonosával, Bíró Lajossal, a Magyar Bocuse d’Or Akadémia alapító elnökével és Ruprecht László séffel. Emellett több magyar szakmai szervezet képviselője is segíti a munkát, például Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke, Gál Pál Zoltán, a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetségének elnöke és Erdei Bálint, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) elnöke – ismertette Guller Zoltán, aki a turisztikai térségek fejlesztésével kapcsolatos állami feladatok koordinációjáért felelős miniszteri biztos is.
A vezérigazgató szólt arról is, hogy az elmúlt években Budapest rendkívül fontos turisztikai célponttá vált. A turistáknak a pezsgő társasági élet, a fürdők és a gasztronómia mellett a Budapesten még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok a fontosak – emelte ki.
Hozzátette, hogy a hazai reklámkampányok eredményei már kimutathatók, számottevő mértékben emelkedett ugyanis a magyar turisták itthon töltött vendégéjszakáinak száma.
Az elsősorban Budapestre fókuszáló külföldi kampány májusban indul, és a legnagyobb 12 küldő piacot célozza meg, de a környező országok határ menti településein is megjelennek majd a reklámok – számolt be róla Guller Zoltán. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ipartestületi konferencia a SIRHA Budapest 2024 kiállításon
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás első napján – immár hagyományosan…
Tovább olvasom >McDonald’s „food truck”
Kényszer szülte, ám annál jobb ötlet: a világ egyik legszebb…
Tovább olvasom >MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >