Kiegyensúlyozott táplálkozás és hazai termékek a Penny Market fókuszában
Magyarország egyik legkedveltebb áruházlánca, a Penny Market már több mint 23 éve van jelen Magyarországon, ez idő alatt 218 üzlettel és három logisztikai központtal bővült országszerte, melyeket 2018 óta az ISO 50001 szabványnak megfelelően működtet. A Penny Market a vásárlókörnyezet modernizálását is célul tűzte ki, hiszen a LED-világítás és a korszerű fűtési rendszer kiépítése mellett az energiahatékony üzemeltetés is főszerepet kapott. A folyamatos fejlődés jegyében a Penny Market célja, hogy az anyavállalat, a Rewe-csoport fenntarthatósági stratégiájához igazodva 23 százalékkal csökkentse a fajlagos szén-dioxid-kibocsátását 2022-ig, 2006-hoz képest.
A fenntartható működés mellett az üzletlánc egyik büszkesége, hogy termékeinek több mint fele hazai termelőktől származik, a jövőben pedig arra törekszik, hogy tovább nőjön a magyar gazdáktól származó élelmiszerek polcokon elfoglalt helye. A Penny Marketnél törekszünk arra, hogy folyamatosan elérhetőek legyenek a termékek, így a vásárlók bármikor érkeznek az üzleteinkbe, ugyanazt a kiváló ár-érték arányú minőséget találják.
„A friss és egészségtudatos árukészlet fejlesztése mellett a Penny Market egyik nagy előnye az okos vásárlási élmény biztosítása, hiszen vevőink a kedvező árak mellett főként a gyors, hatékony és barátságos bevásárlás kedvéért választanak bennünket, a 2019-es évünk pedig arról fog szólni, hogy tovább építsük vásárlóink bizalmát” – tette hozzá Florian Jens Naegele, ügyvezető igazgató.
A Penny Market minőségtudatos vállalat, és ez nemcsak termékrepertoárjában mutatkozik meg, hanem az összes munkatársuk is ezzel a gondolkodásmóddal azonosul. Az üzletlánc a régió egyik legvonzóbb munkáltatója, hiszen felelősséget vállal munkatársaiért: vonzó juttatásokat kínál számukra, és elősegíti a munka-magánélet egyensúlyának megvalósulását.
Követve a legújabb fogyasztói trendeket, a Penny Market tudja, hogy napjaink táplálkozási szokásainak figyelembevétele nélkül nem működhet sikeresen egy áruházlánc. A lánc a tudatos táplálkozásra és az ételérzékenységgel küzdőkre is nagy hangsúlyt fektetett, hiszen minden üzletben elérhetőek az Egészségszigetek, ahol azok is megtalálják a számukra megfelelő termékeket, akik a bioélelmiszereket részesítik előnyben, vagy glutén-, laktóz-, illetve cukormentesen szeretnének táplálkozni.
Hogy mit hoz 2019 a Penny Market számára?
A Penny Marketnek több mint 10 éve szívügye segítő kezet nyújtani ott, ahol a társadalomnak a legnagyobb szüksége van rá. Az elmúlt években több mint százmillió forinttal támogatta az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt, emellett anyagi, tárgyi adományokkal és játékokkal segít többek között óvodákat, kórházi osztályokat és különböző intézményeket.
A vállalati felelősségvállalási programok sikereinek köszönhetően 2019-ben folytatódik a jótékonysági munka a Penny Marketnél, sőt, a támogatottak köre bővülni fog. Mindez hozzájárult ahhoz, hogy a több mint 4000 munkatársat foglalkoztató és fenntartható forrásból származó termékeket is forgalmazó Penny Market a jelenlegi adatok alapján növekvő forgalomról és növekvő vásárlói elégedettségről tud beszámolni, ezt a tendenciát pedig szeretné megőrizni az idei évben is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >