Kevesebb hagyományos, ám több hevített dohányterméket értékesített a Philip Morris International
Kevesebb hagyományos, ám több hevített dohányterméket értékesített a Philip Morris International az első fél évben, amikor a cég nettó árbevétele 13,804 milliárd dollár volt, az egy évvel korábbihoz képest 4,5 százalékkal csökkent, a nettó profit 3,773 milliárd dollár volt – közölte a cég az MTI-vel.
Hagyományos cigarettából 151 milliárd darabot adott el a PMI 2020 második negyedévében, 17,6 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban, a hevített dohánytermékek 18,7 milliárd darabos forgalma azonban 24,3 százalékos éves növekedést mutatott.
A PMI füstmentes termékeinek nettó bevétele az első félévben elérte a 3,2 milliárd dollárt, ez a PMI teljes nettó bevételének már csaknem egynegyedét teszik ki. A vállalat célja, hogy 2025-re a teljes nettó bevétel 38-42 százaléka származzon a füstmentes termékekből.
Kiemelték, hogy az alternatív dohánytermékek piaca egyre nagyobb szeletet hasít ki a globális forgalomból, így a dohányipari cégek is felismerték, a hagyományos megoldások mellett érdemes füstmentes alternatívákkal megjelenniük a piacon. A PMI ezért teljes k+ f költségeinek 98 százalékát, és a kereskedelmi kiadások 71 százalékát fordította füstmentes termékek kutatására és értékesítésére tavaly.
Megemlítették, hogy az Amerikai Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszer-engedélyeztetési Hivatalának (FDA) legutóbbi döntése alapján az IQOS dohányhevítéses rendszer négy évre megkapta a lehetőséget, hogy „módosított kibocsátású dohánytermék” információ feltüntetésével értékesítsék. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >Jövő évtől nem árusít üzleteiben dohánytermékeket az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy 2024. január…
Tovább olvasom >Szerdától 700 forinttal többe fognak kerülni a dohányt nem tartalmazó hevített rudak
Nagyot emelkedik szerdától a dohányt nem tartalmazó termékek adóterhe, február…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >