Kettőn áll a vásár év végén
Akkor tud időben és maradéktalanul teljesíteni a logisztikai partner a decemberi időszakban, ha a szerződött kereskedő jó becsléseket ad a várható csomagszámról, illetve az előírt módon és időre készíti elő a csomagokat az átadásra, hangsúlyozta Ráczné Hegedűs Klára az MPL képviseletében az Ecommerce Hungary augusztusi Meetupján, amelynek középpontjában a logisztika állt.
Előadásában többek között elmondta: az utolsó negyedéves csomagszám másfélszerese, ezen belül pedig december első három hete a kétszerese az év első kilenchavi összesített csomagszámának. A legfrissebb adatok szerint pedig a kézbesítések 30-35%-a már fix pontra (csomagpont vagy automata) történik, ami segíti az időben történő teljesítést, így a webáruházaknak is érdekük a Black Friday és a karácsony időszakában e felé a megoldás felé terelni a vásárlóikat.
A rendezvényen egyebek között egy új platform elindítását is bejelentették: Perényi András, a Webshippy tulajdonosa és vezetője elárulta, hogy szeptember végén várható a Dropshippy, azaz a dropshipping típusú online értékesítést teljes mértékben támogató és automatizáló rendszer átadása. A szakember felhívta a figyelmet: nem mindig az a jó út, ha a meglévő termékeim eladását próbálom növelni a megszerzett célközönségem felé! Vizsgáljam meg, mi az, ami a célközönségemet érdekli, és értékesítsem azt a terméket is. Erre pedig kimondottan egyszerű, költséghatékony és jól skálázható megoldásokat nyújtanak a fullfilment és dropship rendszerek. //
Kapcsolódó cikkeink
Ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések
További módosítások szükségesek az Országgyűlés előtt levő energiahatékonysági törvényben a…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Üzembe helyezte 2000. csomagautomatáját a GLS Hungary
A GLS Hungary bejelentette, hogy üzembe helyezte a 2000. csomagautomatáját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >