Kettőn áll a vásár év végén 

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 09. 16. 18:39

Akkor tud időben és maradéktalanul teljesíteni a logisztikai partner a decemberi időszakban, ha a szerződött kereskedő jó becsléseket ad a várható csomagszámról, illetve az előírt módon és időre készíti elő a csomagokat az átadásra, hangsúlyozta Ráczné Hegedűs Klára az MPL képviseletében az Ecommerce Hungary augusztusi Meetupján, amelynek középpontjában a logisztika állt.

Előadásában többek között elmondta: az utolsó negyedéves csomagszám másfélszerese, ezen belül pedig december első három hete a kétszerese az év első kilenchavi összesített csomagszámának. A legfrissebb adatok szerint pedig a kézbesítések 30-35%-a már fix pontra (csomagpont vagy automata) történik, ami segíti az időben történő teljesítést, így a webáruházaknak is érdekük a Black Friday és a karácsony időszakában e felé a megoldás felé terelni a vásárlóikat.


 

A rendezvényen egyebek között egy új platform elindítását is bejelentették: Perényi András, a Webshippy tulajdonosa és vezetője elárulta, hogy szeptember végén várható a Dropshippy, azaz a dropshipping típusú online értékesítést teljes mértékben támogató és automatizáló rendszer átadása. A szakember felhívta a figyelmet: nem mindig az a jó út, ha a meglévő termékeim eladását próbálom növelni a megszerzett célközönségem felé! Vizsgáljam meg, mi az, ami a célközönségemet érdekli, és értékesítsem azt a terméket is. Erre pedig kimondottan egyszerű, költséghatékony és jól skálázható megoldásokat nyújtanak a fullfilment és dropship rendszerek. //

Kapcsolódó cikkeink