Így áraznak ma a kereskedők
A RetailCustomerExperience.com hasábjain Dale Furtwenger, a „Pricing for Profit” (Profitcélú árazás) című könyv szerzője a kereskedők árazási stratégiáját elemzi. Kiemeli a következetesség és az értékközpontúság szerepét, de elítéli a versenyszemléletű árazást, az árengedmények, kuponok, lojalitásprogramok nyújtotta előnyöket. Szerinte a fluktuáló árak megzavarják a fogyasztókat, kiváróvá, akcióvadásszá teszik a vásárlókat. Lesújtó véleménye van az ipar és a kereskedelem értékkommunikációjáról, amely pedig az imidzs-pozíció megtartásának szükséges feltétele. Meggyőződése, hogy a válság idején is az alap, megkülönböztető érték-üzeneteket kell a vásárlók felé közvetíteni, legyen az imidzs, innováció, hatékonyság vagy időtakarékosság. Jó példaként a Panera, Apple és a Kraft Foods árazási stratégiáját említi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Erste: a régión belül Magyarországon nő leginkább a gazdaság
A régióban a GDP-növekedési ütemek 3 és 6 százalék között…
Tovább olvasom >Elemzők: idén lassul a béremelkedés üteme
A gazdaság teljesítményéhez képest különösen dinamikus volt tavaly a bérek…
Tovább olvasom >Idén 11 milliárd forintra nőtt az agrárbiztosítási díjtámogatások keretösszege
Tavaly ötmilliárd forintról hétmilliárdra, idén pedig további négy milliárddal nőtt…
Tovább olvasom >