Kényelem és frissesség a Match két alapköve
A Csemege-Match Kereskedelmi Zrt. a francia-belga tulajdonban levő Louis Delhaize-csoport tagja.
A Csemege-Match Kereskedelmi Zrt. hálózatához országosan 121 bolt tartozik, amelyek 300–2500 négyzetméter közötti eladótérrel rendelkeznek.
A vállalat stratégiájának középpontjában a vevői elégedettség biztosítása áll. A lakóhely közeli üzleteikben a kényelmes vásárlási körülmények és a színvonalas kínálat napról napra növeli a visszatérő, lojális vevők számát.
A kényelmi szempontok érvényesültek akkor is, amikor a Match 2009 szeptemberében a magyar üzletekben is bevezette a Gourm&Go márkát.
– A fiatalokat és a középkorosztályt megcélzó termékcsoportot azoknak alakítottuk ki, akiknek kevés idejük van az étkezésre, tehát azonnali fogyasztásra alkalmas, de mégis friss és jó minőségű termékeket szeretnének – mondja Palkovics Balázs, a Csemege-Match Kereskedelmi Zrt. marketingkommunikációs vezetője.
A több mint másfél éves bevezetése óta folyamatos innováció jellemzi a Gourm&Go márkát, olyan új termékekkel jelentek meg, mint az Ország tortája 2010 alapján kifejlesztett szilvásgombóc-muffin vagy a zöldséges smoothie, ami teljesen új a piacon.
A Match-koncepció gyakorlatba való átültetésének kiváló példája az alapoktól újragondolt és felújított Match szupermarket a fővárosi Duna Plaza üzletközpontban. A tavaly novemberben megnyílt Matchban kisebb eladótérrel sikerült egy rentábilisabb modellt kialakítani. Nemcsak a raktár és az eladótér egymáshoz viszonyított arányán javítottak, utóbbi elforgatásával a pláza felől látványosabbá, vonzóbbá tették a boltbelsőt. A beszállítók között erőteljes szelekció volt, csak a megfelelő szolgáltatási színvonalat nyújtók kerülhettek be. n
Palkovics Balázs
marketingkommunikációs vezető
Csemege-Match
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >