Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Március elsejétől Katona Norbert szakmai és operációs igazgatóként irányítja a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) munkáját.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Az elmúlt években a Magyar Marketing Szövetség szakmailag sikeres, üzletileg pedig eredményes éveket tudhat maga mögött. Az utóbbi időszakban látványosan növekedett a projektek, kezdeményezések, események száma. A növekvő számú események, a bővülő platformok és a folyamatosan fejlődő tagság kiszolgálása, támogatása az MMSZ Office bővülésével is járt az elmúlt években. Ma már külön szakember foglalkozik a tartalmak készítésével és szerkesztésével (Szebegyinszki Szilvia), a tagsággal folytatott levelezéssel és kommunikációval, tagsági események szervezésével és adminisztrációjával (Csicsári Ildikó), a közösség folyamatos bővítésével és gondozásával (Kertész András), illetve egyes kiemelt projektek menedzselésével is (Nagy Andrea). Munkájukat és a szervezet pénzügyi folyamatait az MMSZ Office vezetője, Juhász Violetta fogja össze.

Katona Norbert
szakmai és operációs igazgató
MMSZ
– Jómagam néhány évvel korábban operatív igazgatóként már támogattam a szövetség munkáját, az elmúlt években pedig az MMSZ keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubját vezettem, március 1-jétől pedig mint szakmai és operációs igazgató fogom irányítani a szövetségünk munkáját – hangsúlyozta Katona Norbert. – Őszintén remélem, hogy az eseményeink folyamán minden tagunkkal sikerül újra találkoznom, az újakkal megismerkednem. Ugyanakkor „ajtóm” a tagság előtt mindig nyitva áll! //
Kapcsolódó cikkeink
10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >