Kasszanélküli üzletek nyitását tervezi a Morrisons
Az Amazon Fresh üzletekkel versenyre kelve most a Morrisons is azon dolgozik, hogy a vásárlóknak ne kelljen külön időt tölteniük a kasszánál való sorban állással, hanem a vásárlást követően egyenesen elhagyhassák az üzletet. A kereskedelmi lánc a belső körökben Sarah projekt néven nevezett kísérlete során olyan technológiát tesztel az amerikai AiFi-val, amely a kosárba helyezett termékeket kamerák segítségével követi, és azok árát egy okostelefonra telepített alkalmazáson keresztül terheli a vásárló számlájára.
Kapcsolódó cikkeink
Kávékapszula-újrahasznosító pontokat létesít a Morrisons
A Morrisons a brit élelmiszerláncok közül elsőként létesít 29 üzletében…
Tovább olvasom >Megújul a Dolmio csomagolása az Egyesült Királyságban
Megújul a Dolmio csomagolása, melynek keretében a márka vizuális elemei…
Tovább olvasom >Új, magas rosttartalmú joghurtot vezet be az Activia az Egyesült Királyságban
Az Activia új Activia Fibre joghurtcsaládjában szereplő termékek három változatban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Távozik Vámos György, az OKSZ főtitkára
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára, Vámos György 33 év…
Tovább olvasom >Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >