A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára a Coca-Cola az Egyesült Államokban. A termék még ebben a hónapban elérhető lesz bizonyos régiókban és online az Amazon Fresh platformon.
Az eper, ananász-mangó, gyümölcspuncs, lime és citruspuncs ízekben a boltok polcaira kerülő ital a bélrendszer egészségének támogatására 6 gramm rostot, az immunrendszer erősítésére pedig C-vitamint és cinket tartalmaz – írja a Food Dive.
A funkcionális üdítők piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedésen ment keresztül, miközben a fogyasztók egyre inkább visszafogják cukorfogyasztásukat, és az egyszerű hidratálás helyett több egészségügyi előnyt kínáló italokat keresnek. A szegmensben az Olipop és a Poppi márkák eddig domináns szerepet töltöttek be, de a Coca-Cola globális jelenlétével és tőkeerejével jelentős versenytársként léphet színre.
A Simply Pop bevezetése nem egy új márka létrehozását jelenti, hiszen az a Coca-Cola már 24 éves gyümölcslémárkája, a Simply alá tartozik. Az új termék piaci sikerét támogathatja a Simply márka fogyasztói elismertsége, ami egyben meg is különböztetheti a versenytársaktól.
Bár a funkcionális üdítőitalok szegmense gyorsan növekszik, a Coca-Cola szerint a kategória mindössze 20%-os piaci penetrációval rendelkezik, azaz van még lehetőség a növekedésre. Az Olipop például 2024-ben lett nyeresége, amikor 400 millió dollárra duplázta árbevételét, míg a Poppi ennél is jobban teljesített és 500 millió dolláros forgalmat ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Joy bácsi, a kínai vendéglátós, aki száz étteremmel formálta át Magyarország gasztrotérképét
Cao Cseng Jin, vagy ahogy Szegeden és országszerte sokan ismerik,…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >