Karbonsemlegessé válhat a Heineken 2040-ig
A Heineken – a sörgyártók közül elsőként – 2040-re karbonsemlegessé kíván válni. Ez érinti a cég valamennyi gyártóüzemét az energiahatékonyság maximalizálásával és a megújuló energia nagyobb arányú igénybevételével. A cég beszállítóival szorosan együtt kíván működni a kibocsátás 2030-ig történő 30%-os csökkentése érdekében a teljes értékláncon belül.
A célja eléréséhez tudományos alapokon nyugvó megközelítést alkalmaz a Heineken, amely új vállalásának validálása céljából az SBTi-vel dolgozik együtt.
A cég gyáraiban 2008 óta a hektoliterenkénti szén-dioxid-kibocsátást 51%-kal mérsékelte, és több mint 130 megújulóenergia-projektet indított el.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >