Jönnek a harmadik negyedéves jelentések
Közzétette az idei harmadik negyedévre vonatkozó eredmény beszámolóját a Nestlé, az időszak során a társaság 64,9 milliárd svájci frank bevételt ért el. A devizahatásoktól, felvásárlásoktól és eszközeladásoktól tisztított organikus növekedési ütem 4,2 százalékra lassult az időszak során, az első félévi 4,5 százalékról.
Kína miatt szenved a Boss: a német divatcég, a Hugo Boss csökkentette az idei évre vonatkozó bevételi és profit előrejelzését, elsősorban a kínai lassulás, valamint az USA-ban tapasztalt gyengélkedés miatt. A harmadik negyedévben a Hugo Boss bevételei 1 százalékkal csökkentek, míg az EBITDA 8 százalékkal, 168 millió euróra esett vissza. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >