Jól startolt a Tesco az Egyesült Államokban
Az angol cég helyi leányvállalata a Fresh&Easy ráérzett az amerikai vásárlóik igényeire.
Az angol kiskereskedelmi lánc néhány hete 13 üzletet nyitott Los Angeles, Las Vegas és San Diego környékén. Az áruházlánc saját felmérése szerint a vásárlók 93 nagyon elégedett a Fresh&Easy kínálatával és a vásárlás körülményeivel. A mintegy 3500 áruféleséget tartalmazó kínálatban minden kategóriában jelen vannak a vezető márkák, az árak 10-25 százalékkal barátságosabbak, mint a konkurens szupermarketekben.
A Tesco úgy tervezi, hogy 2009-ig további 200 üzletet nyit az USA-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >