Itt a Diageo kávés söre
A Diageo piacra dobta a Guiness Cold Brew Coffee Beert az Egyesült Királyságban, miután sikerrel mutatta be tavaly a terméket az amerikai piacon.

Különleges ízvilág, sikeres termék
Az ital 440 ml-es kiszerelésben kapható a brit Tescokban. A Diageo további szupermarket polcaira is el akarja juttatni a terméket a következő hónapokban.
A Cold Brew Coffee Beer a Guinesst és a kávé finom ízét kombinálja egyetlen selymes italban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Tisza forrásvidékén javít a hulladékhelyzeten a Diageo és a PET Kupa
Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a…
Tovább olvasom >A Diageo és a Sziget együtt hívja fel a figyelmet a tudatos alkoholfogyasztásra a legnagyobb nyári fesztiválokon
A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata…
Tovább olvasom >119 millió euróért lett a Camparié a francia aperitif, a Picon
Gazdát cserélt a francia keserűlikőr-márka, a Picon, melyet a Diageótól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Harminc éve kaphatók biotermékek a Carrefour üzleteiben
Jubilál a francia Carrefour – idén épp harminc éve, 1992-ben…
Tovább olvasom >Eladja orosz üzletét az Imperial Brands
A korábban Imperial Tobacco Groupként ismert Imperial Brands oroszországi befektetőknek…
Tovább olvasom >Érik a jó szezon
Érdemes „betáraznia” a kiskereskedelemnek befőzőszerekből: jó termés és erős szezon…
Tovább olvasom >