Ismét nyereséges a Kékkúti
Az év első hat hónapjában 8,3 százalékkal nőttek a Central European Mineral Water (CEMW) Holding nettó eladásai a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva − derül ki a cég első féléves pénzügyi jelentéséből. A CEMW a Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft. közös anyavállalata. A két céget idén márciusban és áprilisban vásárolta fel a CEMW Holding. A Kékkúti Ásványvíz hosszú évek veszteséges működése után ismét pozitív eredményt tudott felmutatni.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették a Szentkirályi Tehetségprogram három nyertesét
A női sportolók diadalmaskodtak a Szentkirályi Tehetségprogramban 2024-ben. A Magyar Olimpiai…
Tovább olvasom >Biztatónak nevezte az évkezdetet az ABInBev
Az ABInBev számára jobban indult az idei év, mint arra…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >