Ismét nyereséges a Kékkúti
Az év első hat hónapjában 8,3 százalékkal nőttek a Central European Mineral Water (CEMW) Holding nettó eladásai a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva − derül ki a cég első féléves pénzügyi jelentéséből. A CEMW a Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft. közös anyavállalata. A két céget idén márciusban és áprilisban vásárolta fel a CEMW Holding. A Kékkúti Ásványvíz hosszú évek veszteséges működése után ismét pozitív eredményt tudott felmutatni.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt a Tesco nyeresége az üzleti év első felében
Jelentősen nőtt a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat, a Tesco nyeresége…
Tovább olvasom >Új termékcsaládot dob piacra a Szentkirályi ásványvíz alapítója
A magyar milliárdos üzletember, Balogh Levente – a Szentkirályi Magyarország…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyeresége 10 százalékkal csökkent tavaly
Tíz százalékkal, 67,6 milliárd forintra csökkent 2022-ben a K&H Bank…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >