Ismét nemzetközi siker: adalékmentes Gyulai Szárazkolbász
Covid vagy nem Covid. Több mint 800 élelmiszer és italgyártó nevezett a világ minden tájáról e megmérettetésre, 1510 termék érdemelt valamilyen minősítést a nemzetközileg elismert chefek és sommelier-ek vaktesztjén.
A nemzetközi ítészek Gyulahús számára immáron hatodik alkalommal ítélték meg az aranycsillagos minősítést.
Az eddigi aranycsillagos terméksor:
Gyulai Kolbász 2015
Gyulai Szalámi 2016
Gyulai Pokol Szalámi 2017
Gyulai Kézműves Vékony kolbász 2018
Gyulai Vastagkolbász Mangalica hússal 2019
Adalékmentes Gyulai Szárazkolbász 2020
A bírálatról
A bírák a legnevesebb, legmagasabb presztízsű európai kulináris és sommelier szervezetből kerülnek ki, többek között francia, görög, spanyol, svéd szakmai körökből. A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet az egyetlen olyan nemzetközi szervezet, mely a bírálathoz vaktesztet használ, ahol valóban elfogultság nélkül ítélik meg a termékeket. https://www.taste-institute.com/en/home
A bíráló bizottság élelmiszer kategóriában is 100 pontos vaktesztet használ. A zsűri a terméket az illat, az íz, a megjelenés, illetve az összbenyomás alapján, súlyozott matematikai átlaggal számolt bírálati eredmény szerint értékeli.
Ennek alapján az Adalékmentes Gyulai Szárazkolbász termék a „Very Good Taste” a nagyon jó ízű termékek kategóriájába került, amely nemzetközi szinten nem csak Európában jelent elismerést. A minősítéssel járó logóhasználat 3 évig díjmentesen áll rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl Magyarország
A független „Top Employers Institute” minden évben elismeri a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >