Ismét indul a Superbrands program

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 03. 11. 00:00

Idén első alkalommal a B2B csúcsmárkákat, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkákat is díjazzák.

Pénteken tartotta alakuló ülését a Business Superbrands és a Superbrands Bizottság. Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkák kiválóságait is díjazza. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program fogja bemutatni.
Arról, hogy mely márkák használhatják a „Superbrands 2008” címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.


Kapcsolódó cikkeink