Ismét indul a Superbrands program
Idén első alkalommal a B2B csúcsmárkákat, valamint a társadalmilag felelős csúcsmárkákat is díjazzák.
Pénteken tartotta alakuló ülését a Business Superbrands és a Superbrands Bizottság. Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkák kiválóságait is díjazza. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program fogja bemutatni.
Arról, hogy mely márkák használhatják a „Superbrands 2008” címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntenek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >