Ismét IKT Exportakadémiát rendez a Magyar Nemzeti Kereskedőház
Novemberben és decemberben ismét – immár második alkalommal – megszervezi a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) az infokommunikációs vállalkozások igényeihez igazodó IKT (infokommunikációs) Exportakadémiát.
Az MNKH tájékoztatása szerint a kétszer kétnapos tréning fókuszában a nemzetközi marketing, a kormány által tavaly elfogadott digitális exportfejlesztési stratégia lehetőségei, a kockázati tőkebevonás, illetve a külpiaci humán erőforrás menedzsment témái állnak.
Az ágazatspacifikus képzési program folytatását a jelentős piaci igényekkel és az ágazat által elért nemzetgazdasági eredményekkel indokolják. A közlemény szerint az IT és IKT szektor a hazai GDP mintegy 10 százalékát adja, az iparág exportja 2010 és 2016 között közel duplájára nőtt, tavaly meghaladta az 1000 milliárd forintot, mely a teljes szolgáltatási export 15 százalékát jelenti.
A tréningen elismert trénerek, sikeres exportőrök, állami és szakmai szervezetek képviselői tartanak előadásokat, amelyek keretében a résztvevők átfogó tájékoztatást kapnak piackutatásról, forrásbevonási és pályázati lehetőségekről, marketingeszközök hatékony felhasználásáról, a sikeres külpiaci és üzleti stratégia kialakításáról. A közlemény szerint a tréning épít az MNKH Exportakadémia tréningsorozatának eredményeire, amelyet eddig több, mint 300 cégvezető végzett el.
Az előadásokat követően az MNKH lehetőséget biztosít a személyes mentorálásra az iparági és külpiaci szakértőkkel, a képzés végeztével a résztvevő vállalkozók cégre szabott külpiacra lépési-, üzleti-, és marketing stratégiát készíthetnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >3,4%-kal bővült a fogyasztás
A KSH megerősítette, az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a…
Tovább olvasom >Varga Mihály: meg kell erősíteni a magyar gazdaság szuverenitását, a hazai élelmiszeripart
Európa jövője egyenrangú, szuverén tagállamokkal biztosítható, ezért a kormány továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >