Ingyenes sportolási lehetőséget kínál Aldi a brit olimpiai csapattal együttműködve
Az Aldi a brit olimpiai csapattal összefogásban igyekszik minden gyermeknek lehetőséget biztosíteni egy olimpiai vagy paralimpiai sportág ingyenes kipróbálására.
A német diszkontlánc a Team GB és a ParalympicsGB partnereként indított „Get a Taste for Sport” kezdeményezésével a becslések szerint 20 millió gyermeknek segít ezzel aktívnak maradni a nyáron.
Június 19. és július 31. között azok a vásárlók, akik több mint 30 fontot költenek valamely Aldi üzletben, egy utalványt kapnak, amely egy gyermek számára ingyenes betekintést enged egy általa választott olimpiai vagy paralimpiai sportágba.
Az Aldi UK 2015 óta a Team GB és 2022 óta a ParalympicsGB szponzora, és minden sportolót 25 font értékű, az üzletekben elkölthető utalvánnyal támogat minden hónapban.
A kezdeményezés arra a kiskereskedő által megrendelt új kutatásra épül, amely szerint az alacsony jövedelmű szülők több mint fele (54%) tervezi, hogy visszavesz vagy már vissza is vett gyermeke sportolási lehetőségeiből.
A kutatásból az is kiderült, hogy a szülők háromnegyede (76%) aggódik amiatt, hogy az iskolai szünidővel képes lesz-e anyagilag megbirkózni. A legnagyobb aggodalmak közé a számlák fizetése (80%) és a gyermekek táboroztatása (75%) tartoznak.
– Fontos, hogy a gyerekek ne csak azt csinálhassák, amit szeretnek, de a sport és a testmozgás szerepét a gyermekek fizikai és mentális jólétében sem szabad alábecsülni – mondta Max Whitlock, háromszoros olimpiai bajnok tornász.
– A megélhetési válság miatt vannak szülők, akik olyan helyzetbe kerültek, hogy fel kell áldozniuk gyermekük sportolási lehetőségeit, és bőven van még tennivaló a sporthoz való egyenlő hozzáférés előmozdítása érdekében az egész országban – tette hozzá Whitlock.
Liz Fox, az Aldi UK társadalmi felelősségvállalásért felelős igazgatója jelezte:
– Az Aldi alapvető célja, hogy elérje, a friss, megfizethető, egészséges élelmiszerekhez való hozzáférést alapvető jognak és ne egyfajta kiváltságnak tekintsük. A „Get a Taste for Sport” kezdeményezésünk kiváló alkalmat ad arra, hogy e célt előtérbe helyezzük, és felvetésünket a testmozgásra is kiterjesszük.
– Izgatottan várjuk a Team GB-vel és a ParalympicsGB-vel való közös munkát, és reméljük, hogy országszerte gyermekek millióit inspirálhatjuk, miközben segítjük a szülőket a nehéz időkben.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >