Egy csapatban Messivel
A Nestlé Lionel Messivel működik együtt, hogy a fiatalok körében népszerűsítse az egészséges életstílust. A négyéves megállapodás szerint a Milo márka lesz az FC Barcelona „tonic food drink” terméke. Európa egyes területein, illetve a Közel-Keleten és Észak-Afrikában az együttműködés kiterjed a Nesquikre is.
A Nestlé kiemelte, hogy a Milo és a fizikai aktivitás az évek során összefonódott, jelenleg is 22 millió gyerek vesz részt valamilyen sport- vagy táplálkozásprogramban a Milo segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >