Hűségapplikációt indít a Delhaize Szerbiában

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 05. 17. 11:29

Sikeres hat hónapos kísérleti projektet követően Delhaize Serbia elindította Moj Maxi személyre szabott vásárlói hűségprogram alkalmazását. Az applikáció a Maxi szupermarketekben, Mega Maxi és Tempo hipermarketekben, illetve a Shop&Go kisboltokban történő FMCG-vásárlások alkalmával használható az ország egész területén.

A Szerbiában 466 üzletet üzemeltető lánc tájékoztatása szerint a valamennyi okostelefon operációs rendszerén működő program válasz a vásárlói igényekre, és különböző kedvezményeket és előnyöket biztosít – így első használat alkalmával a frissáru kategóriában két árucikkre 35–40% kedvezményt ad.

Algoritmusok használatával az app személyre szabott heti promóciós ajánlatokat kínál – hetente 30-ból 6 terméket választhatnak ki a felhasználók, amelyeket az üzletben meghatározott árnál alacsonyabb áron vásárolhatnak meg. Emellett megjelölhetik kedvenc üzletüket, és minden vásárlás alkalmával digitális „matricát” gyűjthetnek.

A Moj Maxi különlegessége, hogy a vásárlók a csemegeáruból előre rendelhetnek termékeket, melyeket az üzletben sorbanállás nélkül vehetnek át.

Kapcsolódó cikkeink