Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH applikációjában és az Ah.nl/leefstijl oldalon, ösztönözve ezzel vásárlóit az egészséges életmódra való áttérésben.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az AH Lifestyle Check a bevezető felmérést követően minden felhasználóhoz egy „életmód pontszámot” rendel, és megmutatja a felhasználónak, mi módon javíthat ezen.
A funkció személyre szabott életmódtanácsokkal, így gyakorlati tippekkel, receptekkel, edzésprogramokkal és coachinggal szolgál. A felhasználók a felmérés után néhány percen belül áttekintést kapnak alvásminőségükről, étkezésükről, edzéseikről és pihenésükről.
Az új funkcióban 12 életmódszakértő tanácsai, valamint egészséges receptek és termékajánlások elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Digitális vállalatok Magyarországon
Az elmúlt évtizedek alapján világosan látszik, hogy azok a cégek…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >