Hosszútávú jótékonysági kampányt szervez a Munch
A Munch az Élelmiszerbankkal közösen hosszútávú jótékonysági kampányt indított, melyhez már 10 szervezet több, mint 150 családdal csatlakozott.
A kampány során a vásárlók már akár 790 forinttal is hozzá tudnak járulni a jótékonysági alaphoz, ami szebbé teheti egy nélkülöző család ünnepi asztalát. A cél az üzleti és a környezeti fenntarthatóság mellett a társadalmi felelősségvállalás bevezetése a vásárlói szokásokba.
Kapcsolódó cikkeink
1000 adag ebéd készült el a nélkülözőknek az Élelmiszerbank segítségével
Szuper hangulatú jótékonysági főzéssel egybekötött eseménnyel indul el az Élelmiszerbank…
Tovább olvasom >30 millió forintnyi termékadományhoz juthatnak a magyar családok
Folytatja partneri együttműködését a Habitat itthoni szervezete és a Wienerberger…
Tovább olvasom >Bajba jutott állatokon segít a SPAR gyűjtőakciója
Vásárlóival közösen támogatja a nehéz sorsú, bajba jutott állatokat a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 511 400 forint a bruttó átlagkereset
Márciusban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 511 400…
Tovább olvasom >Jelentősen drágul a magyar dinnye
A tavalyi árához képest 30-40 százalékkal drágulhat idén a magyar…
Tovább olvasom >A konzervipar kilátásait is rontják a piaci bizonytalanságok
Jelentősen rontják a konzervipar kilátásait az évtizedek óta nem tapasztalt…
Tovább olvasom >