Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum (AMC), a gasztroeseményeknek is helyt adó Hofex szakkiállításon 54 négyzetméteres magyar stand kapott helyet.
Az AMC keddi tájékoztatása szerint a kiállítótérben a magyar élelmiszer-ipar bemutatása mellett sertéstermékeket, vegyes élelmiszereket és italokat vonultatnak föl május 8-tól 11-ig: kiemelték az egyedi készítésű füstölt sonkákat, a borokat és a szarvasgombából készült különlegességeket.
Az AMC ügyvezetője szerint a rendezvénynek helyet adó Hongkong szerepe különösen jelentős a magyar agrárexport szempontjából, a bemutatkozó magyar termékek pedig nem csupán kiváló minőségűek, a GMO-mentesek is.
A Hofex Ázsia vezető vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítása, 2 évente tartják meg a távol-keleti városállamban: legutóbb 57 ország csaknem 2500 kiállítója mutatkozott be közel 65 ezer négyzetméteren több mint 38 ezer látogató előtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hubai Imre: a magyar bor páratlan nemzeti kincs
A magyar bor páratlan nemzeti kincs, amelyre az egész ország…
Tovább olvasom >Sorsokról döntenek e titkos társaság tagjai
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, és…
Tovább olvasom >Történelmi siker: aranyérem a Zelna Borászatnak a világ legrangosabb borversenyén
Soha nem látott elismerést szerzett a balatoni vörösbor a nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >