Hollandiában is elindult a Metro Markets

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 08. 09:20

A Metro elindította a nem élelmiszeripari termékek értékesítésére szakosodott digitális piacterét, a Metro Markets platformot a HoReCa-szektor számára Hollandiában. Németország, Spanyolország, Olaszország és Portugália után ez az ötödik ország, ahol a platform elindult.

A piactéren jelenleg összesen több mint 1500 partner és 4700 márka van jelen, és a vásárlók több mint 750ezer termék közül választhatnak.

A Metro Markets a Metro AG 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata, amely a HoReCa-szektor számára Európa jelenleg legnagyobb nem élelmiszeripari online piacterének kiépítéséért és működtetéséért felelős.

Az online piactér célja, hogy a vendéglátósok egyetlen platformon beszerezhessenek mindent, amire szükségük van. A kiskereskedők gasztronómiai fókuszú listát állíthatnak össze és termékeiket maguk kezelhetik egy digitális felületen.

A Metro Markets tervei szerint forgalmát 2030-ra több mint 3 milliárd euróra növeli.

„A Metro Markets hollandiai elindítása a Makro többcsatornás stratégiáját támogatja. A 17 Makro áruházunk és házhozszállítási üzletágunk mellett mostantól a nem élelmiszeripari termékek széles választékával is kiszolgáljuk vásárlóinkat online, amelyek online bármikor és bárhonnan elérhetők” – mondta Andries Govaert, a Makro Nederland ügyvezető igazgatója.

ESM

Kapcsolódó cikkeink