Hollandiában is elindult a Metro Markets
A Metro elindította a nem élelmiszeripari termékek értékesítésére szakosodott digitális piacterét, a Metro Markets platformot a HoReCa-szektor számára Hollandiában. Németország, Spanyolország, Olaszország és Portugália után ez az ötödik ország, ahol a platform elindult.
A piactéren jelenleg összesen több mint 1500 partner és 4700 márka van jelen, és a vásárlók több mint 750ezer termék közül választhatnak.
A Metro Markets a Metro AG 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata, amely a HoReCa-szektor számára Európa jelenleg legnagyobb nem élelmiszeripari online piacterének kiépítéséért és működtetéséért felelős.
Az online piactér célja, hogy a vendéglátósok egyetlen platformon beszerezhessenek mindent, amire szükségük van. A kiskereskedők gasztronómiai fókuszú listát állíthatnak össze és termékeiket maguk kezelhetik egy digitális felületen.
A Metro Markets tervei szerint forgalmát 2030-ra több mint 3 milliárd euróra növeli.
„A Metro Markets hollandiai elindítása a Makro többcsatornás stratégiáját támogatja. A 17 Makro áruházunk és házhozszállítási üzletágunk mellett mostantól a nem élelmiszeripari termékek széles választékával is kiszolgáljuk vásárlóinkat online, amelyek online bármikor és bárhonnan elérhetők” – mondta Andries Govaert, a Makro Nederland ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >