Hollandiában is elindult a Metro Markets
A Metro elindította a nem élelmiszeripari termékek értékesítésére szakosodott digitális piacterét, a Metro Markets platformot a HoReCa-szektor számára Hollandiában. Németország, Spanyolország, Olaszország és Portugália után ez az ötödik ország, ahol a platform elindult.
A piactéren jelenleg összesen több mint 1500 partner és 4700 márka van jelen, és a vásárlók több mint 750ezer termék közül választhatnak.
A Metro Markets a Metro AG 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata, amely a HoReCa-szektor számára Európa jelenleg legnagyobb nem élelmiszeripari online piacterének kiépítéséért és működtetéséért felelős.
Az online piactér célja, hogy a vendéglátósok egyetlen platformon beszerezhessenek mindent, amire szükségük van. A kiskereskedők gasztronómiai fókuszú listát állíthatnak össze és termékeiket maguk kezelhetik egy digitális felületen.
A Metro Markets tervei szerint forgalmát 2030-ra több mint 3 milliárd euróra növeli.
„A Metro Markets hollandiai elindítása a Makro többcsatornás stratégiáját támogatja. A 17 Makro áruházunk és házhozszállítási üzletágunk mellett mostantól a nem élelmiszeripari termékek széles választékával is kiszolgáljuk vásárlóinkat online, amelyek online bármikor és bárhonnan elérhetők” – mondta Andries Govaert, a Makro Nederland ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >