Hollandiában is elindult a Metro Markets
A Metro elindította a nem élelmiszeripari termékek értékesítésére szakosodott digitális piacterét, a Metro Markets platformot a HoReCa-szektor számára Hollandiában. Németország, Spanyolország, Olaszország és Portugália után ez az ötödik ország, ahol a platform elindult.
A piactéren jelenleg összesen több mint 1500 partner és 4700 márka van jelen, és a vásárlók több mint 750ezer termék közül választhatnak.
A Metro Markets a Metro AG 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata, amely a HoReCa-szektor számára Európa jelenleg legnagyobb nem élelmiszeripari online piacterének kiépítéséért és működtetéséért felelős.
Az online piactér célja, hogy a vendéglátósok egyetlen platformon beszerezhessenek mindent, amire szükségük van. A kiskereskedők gasztronómiai fókuszú listát állíthatnak össze és termékeiket maguk kezelhetik egy digitális felületen.
A Metro Markets tervei szerint forgalmát 2030-ra több mint 3 milliárd euróra növeli.
„A Metro Markets hollandiai elindítása a Makro többcsatornás stratégiáját támogatja. A 17 Makro áruházunk és házhozszállítási üzletágunk mellett mostantól a nem élelmiszeripari termékek széles választékával is kiszolgáljuk vásárlóinkat online, amelyek online bármikor és bárhonnan elérhetők” – mondta Andries Govaert, a Makro Nederland ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >