Hollandiában is elindult a Metro Markets
A Metro elindította a nem élelmiszeripari termékek értékesítésére szakosodott digitális piacterét, a Metro Markets platformot a HoReCa-szektor számára Hollandiában. Németország, Spanyolország, Olaszország és Portugália után ez az ötödik ország, ahol a platform elindult.
A piactéren jelenleg összesen több mint 1500 partner és 4700 márka van jelen, és a vásárlók több mint 750ezer termék közül választhatnak.
A Metro Markets a Metro AG 100%-os tulajdonában lévő leányvállalata, amely a HoReCa-szektor számára Európa jelenleg legnagyobb nem élelmiszeripari online piacterének kiépítéséért és működtetéséért felelős.
Az online piactér célja, hogy a vendéglátósok egyetlen platformon beszerezhessenek mindent, amire szükségük van. A kiskereskedők gasztronómiai fókuszú listát állíthatnak össze és termékeiket maguk kezelhetik egy digitális felületen.
A Metro Markets tervei szerint forgalmát 2030-ra több mint 3 milliárd euróra növeli.
„A Metro Markets hollandiai elindítása a Makro többcsatornás stratégiáját támogatja. A 17 Makro áruházunk és házhozszállítási üzletágunk mellett mostantól a nem élelmiszeripari termékek széles választékával is kiszolgáljuk vásárlóinkat online, amelyek online bármikor és bárhonnan elérhetők” – mondta Andries Govaert, a Makro Nederland ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Büszkeséggel mutatjuk be a Trade magazin legújabb, 2025/4. számát, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >