Hiába a válság, az olyan luxuscikkek, mint a Moët Hennessy pezsgő, nagyon fogynak
Recesszió ide vagy oda, a luxuscikkek iránti kereslet folyamatosan növekszik. Remek példa erre a Moët Hennessy pezsgő iránt megnövekedett érdeklődés.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/deleece-cook-znXmpb53QJU-unsplash.jpg)
Jobban fogy, mint valaha
„Olyan nagy a kereslet, hogy félő, a készletek kifogynak”
– mondta el a pezsgőket gyártó Moët Hennessy vezérigazgatója.
Nem árulta el, hogy mennyire nincs a raktárakban a legdrágább pezsgőkből, de a nyilatkozat mindenképpen azt jelzi, hogy még a vártnál is jóval nagyobb a piaci kereslet.
A Moët Hennessy gyártja többek között a Moët & Chandon, a Krug és a Dom Pérignon márkájú italokat is, ezek ára palackonként ugyan 45 eurótól indul, de a felső határa a csillagos ég.
A Moët Hennessy az LVMH csoport tagja, amelynek fő tulajdonosa Bernard Arnoult, Franciaország leggazdagabb üzletembere. Az LVMH a harmadik negyedévben 19 százalékkal növelte a bevételét, és olyan márkák tartoznak még hozzá, mint a Christian Dior, a Stella McCartney vagy a Bulgari és a Tiffany.
„A cégen belül a szakemberek informálisan arról beszélnek, hogy a helyzet kezd hasonlítani az 1920-as évekhez, amikor a gazdasági világválságban tömegek mentek tönkre, a gazdagok világában viszont továbbra is megmaradt a luxus termékek fogyasztása, mintha mi sem történt volna”
– írja a német T-online interjúja nyomán a G7.
Kapcsolódó cikkeink
Törley ICE PiNK!: idén már rózsaszínben is varázsol a jégre töltött pezsgő
Ahogy tavaly a Törley ICE, úgy idén a Törley ICE…
Tovább olvasom >Budapest felett a világ egyik legnagyobb presztízsű pezsgője
Budapest páratlan kikapcsolódási lehetőségét és gasztronómiai élményét kínáló helye, a…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >