Hiába a válság, az olyan luxuscikkek, mint a Moët Hennessy pezsgő, nagyon fogynak

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 11. 17. 13:26

Recesszió ide vagy oda, a luxuscikkek iránti kereslet folyamatosan növekszik. Remek példa erre a Moët Hennessy pezsgő iránt megnövekedett érdeklődés.

Jobban fogy, mint valaha

„Olyan nagy a kereslet, hogy félő, a készletek kifogynak”

– mondta el a pezsgőket gyártó Moët Hennessy vezérigazgatója.

Nem árulta el, hogy mennyire nincs a raktárakban a legdrágább pezsgőkből, de a nyilatkozat mindenképpen azt jelzi, hogy még a vártnál is jóval nagyobb a piaci kereslet.

A Moët Hennessy gyártja többek között a Moët & Chandon, a Krug és a Dom Pérignon márkájú italokat is, ezek ára palackonként ugyan 45 eurótól indul, de a felső határa a csillagos ég.

A Moët Hennessy az LVMH csoport tagja, amelynek fő tulajdonosa Bernard Arnoult, Franciaország leggazdagabb üzletembere. Az LVMH a harmadik negyedévben 19 százalékkal növelte a bevételét, és olyan márkák tartoznak még hozzá, mint a Christian Dior, a Stella McCartney vagy a Bulgari és a Tiffany.

„A cégen belül a szakemberek informálisan arról beszélnek, hogy a helyzet kezd hasonlítani az 1920-as évekhez, amikor a gazdasági világválságban tömegek mentek tönkre, a gazdagok világában viszont továbbra is megmaradt a luxus termékek fogyasztása, mintha mi sem történt volna”

– írja a német T-online interjúja nyomán a G7.

Kapcsolódó cikkeink