Hiába a válság, az olyan luxuscikkek, mint a Moët Hennessy pezsgő, nagyon fogynak
Recesszió ide vagy oda, a luxuscikkek iránti kereslet folyamatosan növekszik. Remek példa erre a Moët Hennessy pezsgő iránt megnövekedett érdeklődés.

Jobban fogy, mint valaha
“Olyan nagy a kereslet, hogy félő, a készletek kifogynak”
– mondta el a pezsgőket gyártó Moët Hennessy vezérigazgatója.
Nem árulta el, hogy mennyire nincs a raktárakban a legdrágább pezsgőkből, de a nyilatkozat mindenképpen azt jelzi, hogy még a vártnál is jóval nagyobb a piaci kereslet.
A Moët Hennessy gyártja többek között a Moët & Chandon, a Krug és a Dom Pérignon márkájú italokat is, ezek ára palackonként ugyan 45 eurótól indul, de a felső határa a csillagos ég.
A Moët Hennessy az LVMH csoport tagja, amelynek fő tulajdonosa Bernard Arnoult, Franciaország leggazdagabb üzletembere. Az LVMH a harmadik negyedévben 19 százalékkal növelte a bevételét, és olyan márkák tartoznak még hozzá, mint a Christian Dior, a Stella McCartney vagy a Bulgari és a Tiffany.
“A cégen belül a szakemberek informálisan arról beszélnek, hogy a helyzet kezd hasonlítani az 1920-as évekhez, amikor a gazdasági világválságban tömegek mentek tönkre, a gazdagok világában viszont továbbra is megmaradt a luxus termékek fogyasztása, mintha mi sem történt volna”
– írja a német T-online interjúja nyomán a G7.
Kapcsolódó cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Nagy Márton: 2023-ban kivédjük a recessziót!
A megsokasodott gazdasági kihívások ellenére el kell kerülni a recessziót,…
Tovább olvasom >Több alkoholos termék is olcsóbb lett az infláció ellenére
A KSH friss adatai szerint egy sor szeszesital olcsóbb lett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit,…
Tovább olvasom >A németországi e-kereskedelmet is megviselte a vásárlási kedv visszaesése
A vásárlási hajlandóság mérséklődése a németországi online kiskereskedelemre is hatással…
Tovább olvasom >