Hazai és nemzetközi elismerés a dm-nek
„Salute to Excellence Award” nemzetközi díjat kapott a dm a Kereskedelmi Márkagyártók Szövetségétől (PLMA). A PLMA a döntéshozatalnál figyelembe vette a saját márkák csomagolását, innovatív jellegét, a termékek hirdetését, valamint a saját márkák koncepcióját.A dm 1989 óta forgalmaz saját márkás termékeket. Magyarországon 1996-ban jelentek meg a szortimentben. Ma már 21 saját márkával, több mint 1400 különböző cikkel büszkélkedhetnek, amelyek a magyarországi forgalom 20 százalékát adják.
A hazai dm még egy elismerésben részesült. A tavaly elnyert „Családbarát Munkahely” cím után ezúttal a „Legjobb Női Munkahely” első díját vehette át Luigics Attila, a dm cégvezetője és Sélei Annamária személyzeti vezető a „Nők a munkaerőpiacon a versenyképesség és fejlődés érdekében” konferencia keretében, február 21-én.
A díjat a Magyar Női Karrierfejlesztési Szövetség a Szociális és Munkaügyi Minisztériummal együtt írta ki. A címre pályázó vállalatok közül a gyesen/gyeden lévő kismamák száma a dm-nél a legmagasabb, és az édesanyák visszatérésének biztosításában, annak előkészítésében is ez a cég jár az élen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >