Hatalmas sikerrel zárult a Lidl edukációs versenye
Nagy népszerűségnek örvendett a diákok körében a Lidl Egészségesen az iskolapadban programja. A kezdeményezés keretében meghirdetett online Tudáspróbán, amely az egészségtudatos táplálkozást járta körül 737 általános iskolás szállt versenybe, melyből országszerte 280 iskolából 505 véglegesített és beküldött feladatlapot értékelt a zsűri. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.
Rendkívüli érdeklődés övezte a Lidl által indított online tanulmányi versenyt, ahol 6-8. osztályosok gyakorlati, kreatív feladatokat oldottak meg a tudatos vásárlás, egészségtudatos főzés és táplálkozás témájában. Az izgalmas, hétköznapi példákra épülő feladatok – legyen szó termékcímke értelmezéséről, élelmiszercsoportok ismeretéről vagy az egészséges ételkészítési technikákról – népszerűek voltak a diákok körében. A szülők bevonásával a fiatalok még egészséges menüsort is terveztek, melyek között nagyon sok igazán ötletes megoldás is született. A megmérettetés sikerét mutatja, hogy 280 általános iskolából, 323 osztályból végül 505 véglegesített és beküldött online Tudáspróbát értékelt a szakmai zsűri. A Lidl a középiskolásokra is gondolt, a nekik szóló Fald a színeket! kihívásra számos színes, egészséges és kreatív recept és ételfotó érkezett.
A Lidl Magyarország 2015-ben indította útjára az Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű kezdeményezését, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozásának fontosságára, egyben megossza az ezzel kapcsolatos ismereteket a szülőkkel. A vállalat fontosnak tartja, hogy már egészen fiatal kortól felhívja a figyelmet az egészségtudatos táplálkozásra, ugyanakkor törekszik arra is, hogy mindezt a lehető legkönnyedebb formában tegye. A programról bővebb információ itt található.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Segítség az ételérzékenyeknek
Az Auchan Alapítvány jóvoltából a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége háromféle…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >