Hatalmas sikerrel zárult a Lidl edukációs versenye
Nagy népszerűségnek örvendett a diákok körében a Lidl Egészségesen az iskolapadban programja. A kezdeményezés keretében meghirdetett online Tudáspróbán, amely az egészségtudatos táplálkozást járta körül 737 általános iskolás szállt versenybe, melyből országszerte 280 iskolából 505 véglegesített és beküldött feladatlapot értékelt a zsűri. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.
Rendkívüli érdeklődés övezte a Lidl által indított online tanulmányi versenyt, ahol 6-8. osztályosok gyakorlati, kreatív feladatokat oldottak meg a tudatos vásárlás, egészségtudatos főzés és táplálkozás témájában. Az izgalmas, hétköznapi példákra épülő feladatok – legyen szó termékcímke értelmezéséről, élelmiszercsoportok ismeretéről vagy az egészséges ételkészítési technikákról – népszerűek voltak a diákok körében. A szülők bevonásával a fiatalok még egészséges menüsort is terveztek, melyek között nagyon sok igazán ötletes megoldás is született. A megmérettetés sikerét mutatja, hogy 280 általános iskolából, 323 osztályból végül 505 véglegesített és beküldött online Tudáspróbát értékelt a szakmai zsűri. A Lidl a középiskolásokra is gondolt, a nekik szóló Fald a színeket! kihívásra számos színes, egészséges és kreatív recept és ételfotó érkezett.
A Lidl Magyarország 2015-ben indította útjára az Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű kezdeményezését, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozásának fontosságára, egyben megossza az ezzel kapcsolatos ismereteket a szülőkkel. A vállalat fontosnak tartja, hogy már egészen fiatal kortól felhívja a figyelmet az egészségtudatos táplálkozásra, ugyanakkor törekszik arra is, hogy mindezt a lehető legkönnyedebb formában tegye. A programról bővebb információ itt található.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >