Hárommilliót fociztak össze a koraszülöttek mentésére
A dm május 8-án rendezte meg a II. dm jótékonysági focitornát, ahol ő maga három saját csapattal képviseltette magát, beszállítói partnerei kilenc csapattal neveztek. A nevezési díjakból befolyt 3 millió forinttal a koraszülöttmentésben úttörő szerepet vállaló Peter Cerny Alapítványt támogatták a résztvevők.
A tornán a dm Office, a dm hobbi, a dm raktár csapatai mellett a Henkel Magyarország Kft., az Unilever Magyarország Kft., a CEWE Magyarország Kft., a Procter & Gamble, a Beiersdorf Kft., a Mediline Kft., a L’Oréal Magyarország Kft., az Alveola Kft. és a Sofidel Hungary Kft. csapata mérkőzött meg egymással.
A torna döntőjében a L’Oréal és a Henkel játékosai mérkőztek meg egymással, büntetőpárbajjal döntöttek az első helyről: a tornát a L’Oréal csapata nyerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >