Hároméves csúcson a TikTok letöltések száma globálisan
Tovább hódít a TikTok a közösségi médiában, és stabilan tartja pozícióját az innovatív platformok között.
A Finbold által gyűjtött és feldolgozott adatok szerint a TikTok globális negyedéves letöltései hároméves csúcsot döntötték meg 2023 második negyedében, amikor is számuk elérte a 260,8 milliót. Ez az érték átlagosan napi 2,7 millió letöltésnek felel meg 2023 folyamán.
A letöltések száma ráadául 17,86%-os növekedést mutat a 2022. második negyedéves 221,3 millióhoz képest. 2023 első hat hónapjában az alkalmazás összesen 503,52 millió letöltést produkált.
Érdekes módon az elmúlt három évben a TikTok negyedéves letöltési számai ingadozást mutattak. Az első csúcs 2020 második negyedévében volt megfigyelhető (292,1 millió letöltéssel), míg a legalacsonyabb letöltési számot 2021 negyedik negyedévében mérték (162,3 millió).
A jelentés kiemeli a TikTok letöltések növekvő számának következményeit. A kutatási jelentés szerint:
„Figyelemre méltó, hogy a TikTok képes újra növelni a letöltések számát, különösen, ha figyelembe vesszük a közösségi médiatéren belül fokozódó versenyt. Ahogy az újszerű és innovatív platformok egyre nagyobb teret nyernek, a felhasználók számára elérhető választék kibővült, ami könnyen eltéríti a figyelmüket, és elképzelhető, hogy ez részben hozzájárul ahhoz, hogy mérséklődött a TikTok új felhasználóinak száma. Ezt a jelenséget tetézi, hogy az olyan platformok, mint a YouTube és az Instagram fokozzák rövidvideó-kínálatuk népszerűsítésére irányuló törekvéseiket.”
Bár a közösségi médiaplatform hatása nyilvánvaló, a hangsúly továbbra is a tartós terjeszkedés biztosításán és a hiteles felhasználói interakciók fenntartásán van. Ezek a tényezők kulcsfontosságúak ugyanis a szabályozói ellenőrzések során történő helytállásban.
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >