Indul a HAMM a magyar menzákon
A piac három meghatározó szereplőjének összefogásával útjára indult a HAMM, a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán Program. Ennek eredményeként a 2017/2018-as tanévtől hangsúlyosabban jelennek meg a magyar gyártók termékei a receptek hozzávalói között. A Hungast Csoport elsőként két olyan ismert gyártóval kötött stratégiai megállapodást, amelyek egyaránt a Magyar Termék tanúsító védjegy használói: az Univerrel és a Gyermelyivel.
Páger Zsolt, a Hungast Csoport üzletfejlesztési igazgatója szerint a naponta 11 megyében, mintegy 700 tálalási helyen 180 ezer fogyasztót ellátó közétkeztető cégcsoportjuknak alapvető fontosságú, hogy a magyar beszállítókat, termékeiket és alapanyagaikat receptúráiban felhasználja és népszerűsítse fogyasztói, intézményi partnerei körében.
Katona Péter, az Univer értékesítési igazgatója elmondta, hogy az Univer számára a kereskedelmi vendéglátás és a közétkeztetés kiemelten fontos, hiszen forgalmának 20 százalékát adja a gasztroszektor. A két cég szakemberei közös termékfejlesztésének eredményeként az Univer megkezdte a kifejezetten a Hungast igényeire szabott mustár, ketchup és majonéz és sűrített paradicsom termékek gyártását. Már dolgoznak a speciális paprika- és zöldségkrém termékeken.
Katona Péter, az Univer értékesítési igazgatója,
Csúri Csaba, a Hungast beszerzési igazgatója
és Káhn Norbert, a Gyermelyi kereskedelmi igazgatója aláírja a megállapodást
Káhn Norbert, a Gyermelyi Zrt. kereskedelmi igazgatója azt emelte ki, hogy az előremutató program és együttműködés legfontosabb eredményeként az ár mellett a minőségi szempont is előtérbe kerül a közétkeztetésben. A Gyermelyi tészta egész Európában egyedülálló vertikális integrációban készül, amelyben minden alapanyag saját előállítású, így megvalósul a teljes termékpálya kontrollja. Ez a rendszer a legmodernebb technológiával és a több évtizedes gyártási tapasztalattal kiegészülve kiváló minőségű, ízletes és magyar tésztát biztosít a közétkeztető cégek és a fogyasztók számára is.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint számukra is fontos, hogy a HAMM programot a Hungast két Magyar Termék védjegyhasználó céggel indította el. Ez is bizonyítja, hogy a hazai eredetet és megbízhatóságot tanúsító védjegyüket elismeri a piac. Reméli, hogy a HAMM-hoz minél több védjegyhasználónak sikerül csatlakoznia. //
Kapcsolódó cikkeink
Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >Erős Pistás sertésmájas a Nádudvari és az Univer első közös terméke
Történetük során most először dolgozott együtt a Nádudvari Élelmiszer Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >