Hallgatói displayverseny 2020
A POPAI Magyarország Egyesület szervezésében, a Zewa témaadó szponzori és a SPAR Csoport főtámogatói együttműködésével idén is meghirdetésre került a POPAI Student Design Awards hallgatói displayverseny. Az online nevezéseket 2021. január 15-ig lehet leadni a szervező honlapján.
Idén már összesen 400 000 Ft értékű díjat osztanak ki a két szálon futó versenyben, amelynek első helyezettjei indulhatnak a Shop! Global Awards nemzetközi POP versenyen, a Student Design kategóriában.
Legyen ismét magyar világbajnok
Az immár négy éves múltra visszatekintő hallgatói pályázatot 2017-ben a POPAI egyik tagvállalata, az Essity Hungary Kft. Zewa márkája indította útjára. 2018-tól a POPAI főtitkára is részt vett a zsűrizésben. 2019-ben, a Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, a nemzeti, országos versenyek győzteseinek viadalán, új kategóriaként a Student Design nevezési szekciót is megnyitották. Így lehetőség nyílt arra, hogy a magyar hallgatói verseny győztesei a nemzetközi porondon is megmérettessenek, ezért a 2018-as év nyerteseit benevezte a POPAI Magyarország a Shop! Global Awardsra. Óriási eredmény, hogy a hazánkban szakmai közönségdíjat kapott Gaál Eszter Regina (BME terméktervező szak) pályamunkája nyerte el a világbajnoki címet. Egy év múlva, 2020-ban a sorozat tovább folytatódott, ugyanezen a világversenyen Rajkai Boldizsár (BME terméktervező szak) hozta el a Student Design trófeát.
A 2020-as hallgatói displayverseny győzteseit 2021. februárjában ismerheti meg az FMCG iparág, a nemzetközi fordulóra pedig 2021. júniusában kerül sor.
Díjak, lebonyolítás
A POPAI Student Design Awards verseny két szálon fut. A BME terméktervező szakán Varga András mesteroktató csoportja tantervbe építve készíti el a pályamunkákat. Itt a brief, a félévközi konzultáció és a pályamunkák bemutatása is a támogatók és a zsűri bevonásával történik. Online pedig a nappali tagozatos, termék- vagy formatervező, dizájner szakos, magyar felsőoktatásban tanuló hallgatók pályázhatnak a popai.hu honlapon megadott részletek szerint. A két irány a szakmai közönségdíj odaítélésekor találkozik, amikor a POPAI Magyarország tagvállalatai szavaznak a legjobb displayre.
A verseny fődíja 100 000Ft értékű SPAR vásárlási utalvány, de több értékes különdíj is vár a pályázókra összesen 400 000Ft értében. A POPAI más tagvállalatai is támogatják a versenyt. A DS Smith Packaging részt vesz a zsűrizésben és különdíjként egy szakmai gyakorlatot ajánlott fel. Az ArtMatch Kft. pedig előadással és display alkatrészek, tervezési kulisszatitkok bemutatásával segíti a hallgatókat.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Termékek igényesen „tálalva”
A fogyasztói szokások változása a kereskedelmet közvetlenül érinti, így a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >