Hallgatói displayverseny 2020
A POPAI Magyarország Egyesület szervezésében, a Zewa témaadó szponzori és a SPAR Csoport főtámogatói együttműködésével idén is meghirdetésre került a POPAI Student Design Awards hallgatói displayverseny. Az online nevezéseket 2021. január 15-ig lehet leadni a szervező honlapján.
Idén már összesen 400 000 Ft értékű díjat osztanak ki a két szálon futó versenyben, amelynek első helyezettjei indulhatnak a Shop! Global Awards nemzetközi POP versenyen, a Student Design kategóriában.
Legyen ismét magyar világbajnok
Az immár négy éves múltra visszatekintő hallgatói pályázatot 2017-ben a POPAI egyik tagvállalata, az Essity Hungary Kft. Zewa márkája indította útjára. 2018-tól a POPAI főtitkára is részt vett a zsűrizésben. 2019-ben, a Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, a nemzeti, országos versenyek győzteseinek viadalán, új kategóriaként a Student Design nevezési szekciót is megnyitották. Így lehetőség nyílt arra, hogy a magyar hallgatói verseny győztesei a nemzetközi porondon is megmérettessenek, ezért a 2018-as év nyerteseit benevezte a POPAI Magyarország a Shop! Global Awardsra. Óriási eredmény, hogy a hazánkban szakmai közönségdíjat kapott Gaál Eszter Regina (BME terméktervező szak) pályamunkája nyerte el a világbajnoki címet. Egy év múlva, 2020-ban a sorozat tovább folytatódott, ugyanezen a világversenyen Rajkai Boldizsár (BME terméktervező szak) hozta el a Student Design trófeát.
A 2020-as hallgatói displayverseny győzteseit 2021. februárjában ismerheti meg az FMCG iparág, a nemzetközi fordulóra pedig 2021. júniusában kerül sor.
Díjak, lebonyolítás
A POPAI Student Design Awards verseny két szálon fut. A BME terméktervező szakán Varga András mesteroktató csoportja tantervbe építve készíti el a pályamunkákat. Itt a brief, a félévközi konzultáció és a pályamunkák bemutatása is a támogatók és a zsűri bevonásával történik. Online pedig a nappali tagozatos, termék- vagy formatervező, dizájner szakos, magyar felsőoktatásban tanuló hallgatók pályázhatnak a popai.hu honlapon megadott részletek szerint. A két irány a szakmai közönségdíj odaítélésekor találkozik, amikor a POPAI Magyarország tagvállalatai szavaznak a legjobb displayre.
A verseny fődíja 100 000Ft értékű SPAR vásárlási utalvány, de több értékes különdíj is vár a pályázókra összesen 400 000Ft értében. A POPAI más tagvállalatai is támogatják a versenyt. A DS Smith Packaging részt vesz a zsűrizésben és különdíjként egy szakmai gyakorlatot ajánlott fel. Az ArtMatch Kft. pedig előadással és display alkatrészek, tervezési kulisszatitkok bemutatásával segíti a hallgatókat.
Kapcsolódó cikkeink
Termékek igényesen „tálalva”
A fogyasztói szokások változása a kereskedelmet közvetlenül érinti, így a…
Tovább olvasom >Magazin: Kreativitás felsőfokon
A februári online ünnepélyes eredményhirdetés után személyesen osztották ki a…
Tovább olvasom >Anyáknapi displayek Ausztráliából
A POPAI és Shop! tagszervezetek figyelnek egymásra, mind az öt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >