Halker: új raktár extrákkal
A Halker Kft. 1990 óta működő élelmiszer-kereskedelmi vállalkozás. – Büszkék vagyunk rá, hogy közel 30 éve állunk partnereink szolgálatában! – mondja Horváth Gábor, a Halker Kft. kereskedelmi vezetője. – 1997-ben megalapítottuk veszprémi telephelyünket és 2005-ben a szombathelyit, így szinte az egész Dunántúlon jelen vagyunk a vendéglátás és a közétkeztetés területén. Erősségünk a tulajdonosok profi szakmai vezetésében, kollégáink alázatos és kemény munkájában és a bennünk dobogó Halker szívben rejlik!
A tavalyi év legfontosabb eseménye az új, 1500 rakathelyes hűtőház felépítése és átadása volt, amellyel bővítették tárolókapacitásukat. Az új létesítményben egy új bemutató konyha is található, ahol kis csoportokban interaktív előadásokat és kóstolókat tartanak partnereiknek az új innovatív termékekről. Továbbá itt kapott helyet egy élelmiszer-vizsgálati labor is, amelynek hivatása az élelmiszer-hamisítás kiszűrése, megelőzése.

Horváth Gábor
kereskedelmi vezető
Halker
– Országos szinten, így a mi területünkön is problémát jelent a munkaerőhiány partnereinknél, ezért fontosnak tartjuk, hogy olyan megoldásokat kínáljunk számukra, amivel gyorsabban, hatékonyabban tudnak dolgozni – hangsúlyozza Horváth Gábor. – Örömtelinek tartjuk, hogy bár logisztikailag tekintve kötött területen dolgozunk, hónapról hónapra sikerül új partnerekkel bővíteni vásárlóink körét. Beszállítóinkat, termékkínálatunkat mindig a piaci igények alapján választjuk ki. Fontos ismérv a termék minősége és az ár-érték arány. Saját márkáink a Kukta, Kedvenc Ízek és a BoVita tekintetében a Mirbest Csoportban dolgozó kollégákkal szoros együttműködésben dolgozunk a termékfejlesztéseken, termékteszteken.
Két fő vevőcsoportjuk a HoReCa és a közétkeztetés, de emellett nem feledkeznek meg a többi partnerükről sem. Kiemelt időszak számukra a nyári balatoni szezon, amire plusz energiával, munkaerővel, árukészlettel akciókkal és promóciókkal készülnek.
– Minden év elején meghatározzuk magunknak az adott év mérőszámait, amelyek alapján dolgozunk, így ezek az elvárások kísérik végig az évet. A munkaerőpótló termékek népszerűsége fokozottan nő, ez az egyik fontos irányvonal 2019-re – árulja el a kereskedelmi vezető. //
Kapcsolódó cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Büszkeséggel mutatjuk be a Trade magazin legújabb, 2025/4. számát, amelynek…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >Kézenfekvő
A finger foodok folyamatosan fejlődő világa elsősorban a street foodból,…
Tovább olvasom >