Háborús beruházást eszközöl a Nestle Ukrajnában
Negyven millió svájci frank (42,88 millió dollár) beruházásával indít új termelőüzemet a Nestlé Nyugat-Ukrajnában – közölte a vállalat hétfőn.
A Nestle egyike azon nagyon kevés nemzetközi vállalatnak, amely új beruházást jelentett be Ukrajnában a 2022 februárjában kialakult orosz-ukrán válság óta.
“Ez egy fontos lépés a Nestlé számára, amelyet egy az ország számára komoly kihívást jelentő időszakban tettünk” – mondta Alessandro Zanelli, a Nestlé délkelet-európai piacért felelős vezérigazgatója a közleményben. “Célunk egy élelmiszeripari-gasztronómiai központ létrehozása, amely további munkahelyeket biztosít, és magas minőségű termékekkel szolgálja ki az ukrán és európai polgárok igényeit.”
A Nestle, amelynek már mintegy 5800 alkalmazottja van Ukrajnában, 1500 új munkahelyet tervez létrehozni a Volinyi régióban található Szmolyhivban újonnan induló gyártóüzemben.
A vállalat célja az új gyárral a hideg szószok, fűszerek, levesek és instant élelmiszerek gyártásának fellendítése úgy a hazai, mint az európai piacok ellátása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a liszt ára
Az élelmiszerárak emelkedése Magyarországon 2022. decemberében nagyjából háromszorosa volt az EU-s…
Tovább olvasom >Nagy István: Magyarország élelmiszerellátása a háború miatt biztosított
Magyarország élelmiszerellátása biztosított – mondta az agrárminiszter hétfőn az M1…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a KitKat számára a Nestlé
Kísérleti jelleggel újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be a Nestlé a KitKat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit,…
Tovább olvasom >A németországi e-kereskedelmet is megviselte a vásárlási kedv visszaesése
A vásárlási hajlandóság mérséklődése a németországi online kiskereskedelemre is hatással…
Tovább olvasom >