Ha szeretted a Mi a manó? című karácsonyi filmet, ezt a reklámot imádni fogod!
Egyszerre vicces és kedves az ASDA karácsonyi reklámja, amiben visszatér mindenki kedvenc elfje! Zsepiket elő, mert potyogni fognak a könnyek a nevetéstől!
Immáron 19 éve, hogy Buddy, a magát karácsonyi manónak gondoló fiatalember elhagyta az őt felnevelő, északi-sarki elfeket és elindult megkeresni az igazi apját, akiről kiderült, hogy egy megkeseredett üzletember. Buddy azonban az ügyfogyott bája, törhetetlen optimizmusa és karácsony iránti rajongása segítségével megváltoztatta a férfi életét.
Ugyanez történik ebben a kisfilmben is, ahol Buddy egy ASDA áruházban jelentkezik munkára. A próbanapján természetesen semmi sem úgy sül el, ahogy azt a munkatársai vagy főnökei várnák, de Buddy az Buddy, és a végén ismét minden a karácsonyról szól.
Kapcsolódó cikkeink
Már most készülnek a kereskedők a karácsonyi rohamra
Bár a karácsony még messze van, a kereskedők már június…
Tovább olvasom >Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >Kell az innováció a reklámban is
Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >