Ha szeretted a Mi a manó? című karácsonyi filmet, ezt a reklámot imádni fogod!
Egyszerre vicces és kedves az ASDA karácsonyi reklámja, amiben visszatér mindenki kedvenc elfje! Zsepiket elő, mert potyogni fognak a könnyek a nevetéstől!
Immáron 19 éve, hogy Buddy, a magát karácsonyi manónak gondoló fiatalember elhagyta az őt felnevelő, északi-sarki elfeket és elindult megkeresni az igazi apját, akiről kiderült, hogy egy megkeseredett üzletember. Buddy azonban az ügyfogyott bája, törhetetlen optimizmusa és karácsony iránti rajongása segítségével megváltoztatta a férfi életét.
Ugyanez történik ebben a kisfilmben is, ahol Buddy egy ASDA áruházban jelentkezik munkára. A próbanapján természetesen semmi sem úgy sül el, ahogy azt a munkatársai vagy főnökei várnák, de Buddy az Buddy, és a végén ismét minden a karácsonyról szól.
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >NGM: egyre dinamikusabb a fogyasztás helyreállása, márciusban 4,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ezzel már három egymást követő hónapban nőtt a fogyasztás
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >