Az augusztus a hazai termékek hónapja volt
Kilenc hazai gyártó részvételével a Magyar Termék Nonprofit Kft. idén augusztusban is megrendezte a hazai termékek hónapját.
Benedek Eszter ügyvezető tájékoztatása szerint a hazai termékek hónapját minden év augusztusában tartják meg, mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe, ilyenkor még hangsúlyosabban kerülhetnek országos reflektorfénybe a hazai értékek.Az akcióban a Magyar Termék védjegyes termékek vehetnek részt.
Az idei év legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Ennek jegyében augusztusban kilenc védjegyhasználó – Abonett; Ceres; Naszálytej; Mészáros Borászat; Haladás Mg. Zrt.; Fino-Food; Gyulahús; Sofidel; Siena – hazai termékei kerülnek fókuszba. Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét és különböző online aktivitások is támogatták a promóciót.
Benedek Eszter értékelése szerint az elmúlt években folyamatosan erősödött a hazai gyártók és a kereskedelmi társaságok együttműködése. Az ALDI, az Auchan, a CBA, a COOP régiók, a METRO, a Penny, a REÁL, a SPAR, a Tesco, a WOLT üzletláncok és webshopok a mostani kampányban is szerepet vállalnak: augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. //
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >