Az augusztus a hazai termékek hónapja volt
Kilenc hazai gyártó részvételével a Magyar Termék Nonprofit Kft. idén augusztusban is megrendezte a hazai termékek hónapját.
Benedek Eszter ügyvezető tájékoztatása szerint a hazai termékek hónapját minden év augusztusában tartják meg, mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe, ilyenkor még hangsúlyosabban kerülhetnek országos reflektorfénybe a hazai értékek.Az akcióban a Magyar Termék védjegyes termékek vehetnek részt.
Az idei év legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Ennek jegyében augusztusban kilenc védjegyhasználó – Abonett; Ceres; Naszálytej; Mészáros Borászat; Haladás Mg. Zrt.; Fino-Food; Gyulahús; Sofidel; Siena – hazai termékei kerülnek fókuszba. Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét és különböző online aktivitások is támogatták a promóciót.
Benedek Eszter értékelése szerint az elmúlt években folyamatosan erősödött a hazai gyártók és a kereskedelmi társaságok együttműködése. Az ALDI, az Auchan, a CBA, a COOP régiók, a METRO, a Penny, a REÁL, a SPAR, a Tesco, a WOLT üzletláncok és webshopok a mostani kampányban is szerepet vállalnak: augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. //
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >