Az augusztus a hazai termékek hónapja volt
Kilenc hazai gyártó részvételével a Magyar Termék Nonprofit Kft. idén augusztusban is megrendezte a hazai termékek hónapját.
Benedek Eszter ügyvezető tájékoztatása szerint a hazai termékek hónapját minden év augusztusában tartják meg, mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe, ilyenkor még hangsúlyosabban kerülhetnek országos reflektorfénybe a hazai értékek.Az akcióban a Magyar Termék védjegyes termékek vehetnek részt.
Az idei év legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Ennek jegyében augusztusban kilenc védjegyhasználó – Abonett; Ceres; Naszálytej; Mészáros Borászat; Haladás Mg. Zrt.; Fino-Food; Gyulahús; Sofidel; Siena – hazai termékei kerülnek fókuszba. Sajtóközlemény, televíziós szpotok, óriásplakátok, fesztiváljelenlét és különböző online aktivitások is támogatták a promóciót.
Benedek Eszter értékelése szerint az elmúlt években folyamatosan erősödött a hazai gyártók és a kereskedelmi társaságok együttműködése. Az ALDI, az Auchan, a CBA, a COOP régiók, a METRO, a Penny, a REÁL, a SPAR, a Tesco, a WOLT üzletláncok és webshopok a mostani kampányban is szerepet vállalnak: augusztusban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére, például újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, ajándékakciókat hirdetnek. //
A fenti cikk a Trade magazin 2022. 08-09. 15. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >Az Aldinál nőnek a reálbérek az idén
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-nél 8 százalékkal emelik a béreket…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >