Nagymamakommandó
A legjobb ötletek zsenialitása sokszor egyszerűségükben rejlik – íme egy példa! Az olyan közhely, mint a nagymama konyhája, már kevés üzlet vendége számára jelent valódi hívószót, ám a New York Staten Island kerületében nyílt Enoteca Maria étterem tulajdonosa, jókora csavarral, friss vért vitt a nagymama főztje érvrendszerébe. Jody Scaravella túllépett az olyan, mint ígéreten, és valódi nagymamákat szerződtetett konyhájába „papírral” rendelkező szakácsok helyett.
A nagyik kezdetben Olaszország különböző vidékeit képviselték, ám később változott a koncepció, már más gasztronómiai kultúrákból érkező hölgyek jelentkezését is elfogadják. Az olasz, dél-amerikai, ázsiai, arab, sőt, kelet-európai származású nagymamák hetente többnyire csak egyszer dolgoznak, nem fáradnak el, nem égnek ki, ráadásul rendkívül hálásak az örömmunkával szerzett jövedelemkiegészítésért, már csak ezért is apait-anyait beleadnak a főzésbe. Számukra ez nem is annyira munkahely, hanem egy társasági pont, ahol az sem lényeges, tudnak-e angolul. Meghatározott időrendben váltják egymást – naponta egy-két olasz néni és néhány más nemzetiségű társuk készíti az aznapi étlapon szereplő ételeket. A világ különböző konyháit képviselő „szakácsnők” tevékenysége nemcsak a változatos kínálatot biztosítja, de hatalmas reklám- és PR-értéket is hordoz. //
Kapcsolódó cikkeink
Kocsmaútlevél
A minőségi, csapolt söröket népszerűsíti egy ötletes reklámkiadvány, amely több,…
Tovább olvasom >Az e-kereskedelem trendjei 2024
Mi, az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is),…
Tovább olvasom >Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >