Google Cloud eszközökkel növeli üzletei termelékenységét a Kroger
Google technológiába invesztál a Kroger az üzleteiben kínált vásárlási élmény javítására úgy, hogy a bolti alkalmazottakat adatalapú insightokkal látja el, akik így képesek lesznek feladataikat jobban ellátni.
Az új Google-alapú alkalmazások között a Kroger bejelentése szerint szerepel egy olyan feladatkezelő eszköz, amely az éjszakai személyzet tagjait részletesen tájékoztatja az üzletekbe érkező áruk mennyiségéről és típusáról. Az eszköz emellett összegyűjti a raktárkészlettel kapcsolatban felmerülő szükségletekre vonatkozó adatokat, és betekintést nyújt az üzlet aktuális munkaerőhelyzetébe, majd ezen információk alapján tervezi meg a dolgozók feladatait. Emellett a rendszer valós idejű frissítéseket továbbít a készletben vagy a szállításban bekövetkezett változásokról.
A második eszköz a menedzserek és az osztályvezetők számára nyújt segítséget az üzletek ellenőrzésének felügyeletében. A rendszer utasításokat generál a dolgozók számára, amelyeket követniük kell, amikor körbejárják az üzletet, és szabványosított ellenőrzési listát biztosít – közölte a kiskereskedelmi lánc.
A Google szerint a Deloitte olyan technológiával építette ki az eszközök keretrendszerét, amely képes feldolgozni a termékek kiszállításának időpontjára, a dolgozók elérhetőségére és a különböző üzletekben a nap folyamán bekövetkező konkrét eseményekre vonatkozó adatokat annak meghatározására, hogyan kell a munkatársaknak idejüket a prioritások figyelembe vételével beosztaniuk. A rendszer kihasználja a Google Cloud munkaerőköltségekre, logisztikára, értékesítési előrejelzésekre és készleten nem lévő termékekre vonatkozó adatok átszűrésére való képességét.
Kapcsolódó cikkeink
Deloitte: Magyarország túlteljesítette a globális M&A trendeket
Tavaly a nemzetközi vállalati összeolvadás és felvásárlás (M&A) piaca mérsékelt…
Tovább olvasom >AI kontra deepfake: harc a digitális hitelességért
Az online térben egyre nagyobb gondot jelent a deepfake, vagyis…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >