Gemius: legyen öröm az online rendelés!
2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából.
Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás.
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre nő a különbség a Walmart és az Amazon között az élelmiszer e-kereskedelemben
Az Insider Intelligence szerint a kiskereskedő részesedése az online élelmiszerboltok…
Tovább olvasom >Két százalékkal kevesebb a csomagküldemény Németországban az ünnepek alatt
November és december folyamán a német futár-, expressz- és csomagküldő…
Tovább olvasom >Eladja az Ahold Delhaize USA a FreshDirectet a Getirnek
Az élelmiszer-kiskereskedelmi óriás közölte, hogy kivonul az élelmiszeripari e-kereskedelmi szolgáltatásból…
Tovább olvasom >További cikkeink
AM: Tovább kell növelni a szójatermesztést, cél ebből is az önellátás
A magyar gazdák agrártámogatásai a 2027-ig tartó időszakban is biztosítottak…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai lényegében nem változtak
2023 októberében az ipari termelői árak átlagosan 6,6 százalékkal alacsonyabbak…
Tovább olvasom >Nébih: élelmiszerboltokat minősítettek a Szupermenta programban
Kereskedelmi egységek fagyasztottélelmiszer-részlegeit ellenőrizték a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei…
Tovább olvasom >