1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki segítheti fontos társadalmi célok megvalósulását. Magyarország Európában a második ország, ahol civil szervezetek részesedhetnek az online kiskereskedelem bevételeiből az Adjukössze Webshopadomány kezdeményezéssel. A létrehozók fontosnak tartják az egyéni adományozás kultúrájának hazai erősítését.
Az év végi időszak a nagy vásárlások szezonja, amikor az ünnepi készülődés, a karácsonyi ajándékozás és a Black Friday együttesen a korábbi évek statisztikái alapján az üzletek éves forgalmának körülbelül 30%-át generálják, az online vásárlások száma pedig körülbelül 12%-os növekedést mutat a megelőző hónapokhoz képest.
A NIOK Alapítvány legújabb kezdeményezése, az Adjukössze Webshopadomány lehetőséget nyújt arra, hogy az emberek online vásárlásaikkal támogassanak egy általuk kiválasztott civil szervezetet. Ráadásul úgy, hogy ez nem kerül extra kiadásba.
360 résztvevő webshop, folyamatosan bővülő lista
Magyarország Európában a második ország, ahol civil szervezetek ilyen nagyságrendben részesedhetnek az online kiskereskedelem bevételeiből. A NIOK Alapítvány hatalmas potenciált lát ebben az új adományozási formában, amelyet a Lengyelországi platformot üzemeltető partnerével hozott létre itthon.
Az adományozás lehetősége számos nagy forgalmú szolgáltatónál és webshopnál elérhető, a Booking.com mellett például a Nike, a Butlers és a Brandon webshopjaiban.
Hogyan működik? Egyszerű és biztonságos.
A szolgáltatás működése egyszerű: csak le kell tölteni egy bővítményt a webshopadomany.adjukossze.hu oldalról. Amikor online vásárolunk a programban résztvevő webshopokban, költésünk egy része automatikusan jótékony célok támogatására kerül, külön költség és további adminisztráció nélkül. A bővítmény használata teljesen biztonságos, a nagy keresőmotorok a működést minden esetben szigorúan ellenőrzik. A bővítmény maga nem nem gyűjt semmilyen felhasználói adatot.
Az Adjukössze Webshopadomány használata során az online vásárlások értékének átlagosan 2,5%-át fordíthatja jótékony célra a fogyasztó, egy konkrét civil szervezet támogatásával. Már több mint 360 webshopban elérhető ez a lehetőség, így a karácsonyi vásárlások nem csak örömet szereznek az ajándékozottnak, de egyúttal hozzájárulnak egy szabadon választott jó ügy támogatásához is.
Nem csak az ünnepek alatt
Idén december 3. lesz Giving Tuesday, a jótékony cselekedetek és az adományozás világnapja, amelyet 2012-ben indítottak az Egyesült Államokban, hogy ellensúlyozza a Black Friday és a Cyber Monday vásárlási lázát. A NIOK Alapítvány új adománygyűjtő szolgáltatásával egész évben, akár a mai naptól is lehetőségünk van vásárlásainkkal számunkra fontos ügyeket támogatni.
Napjainkban, amikor a túlfogyasztás annyira sok kárt okoz, a NIOK Alapítvány fontosnak tartja hangsúlyozni, hogy nem a fogyasztás növelése a cél, hanem ha már vásárolunk, úgy tegyük ezt, hogy ezzel jó ügyeket segítünk.
“Ez a tudatos vásárlásra ösztönző megoldás az ünnepi időszakon túl az év bármely napján elérhető, így hosszú távon is fenntartható támogatási formát biztosít a civil szervezeteknek. A NIOK Alapítványnál fontosnak tartjuk, hogy ösztönözzük az adományozást Magyarországon és segítsük az embereket azzal, hogy minél több eszközt adunk a kezükbe, amelyekkel könnyen és gyorsan adhatnak” – mondta Sczígel Andrea az Adjukössze.hu programvezetője.
Cselekedjünk együtt! Csatlakozz vásárlásaiddal!
A NIOK Alapítvány arra buzdítja az embereket, hogy az ünnepi időszakban – és azon túl is – figyeljenek oda a jó ügyekre. Tudatos vásárlási döntésekkel bárki könnyedén támogathat nemes célokat, így minden egyes tranzakció hozzájárulhat egy jobb világ megteremtéséhez.
Az Adjukössze.hu platformot böngészve az adományozók megtalálhatják a webshopadomány programban elérhető számtalan jó ügyet:
https://adjukossze.hu/kereses/webshop/relevans/
A webshopadományozási lehetőségről részletes információ a webshopadomany.adjukossze.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Karácsonyi roham: duplájára nő a csomagforgalom az ünnepek alatt
Az év végi ünnepi időszakban az online rendelésekkel kapcsolatos csomagforgalom…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >