Future Store – idén ismét, február 4-6. között! Térjen be hozzánk Ön is egy túrára!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 01. 29. 19:28

A jövő áruházában olyan modern, innovatív eszközök és megoldások kerülnek bemutatásra, amelyek a következő évek fejlesztési irányait mutatják. A mai hírlevelünkben négy olyan céget választottunk, amelyek egyedi megoldásokkal várják a látogatóinkat. Az alábbiakban a Record Ajtó, a Digitális Reklám, az Artmatch és az OrganicPack termékeire fókuszálunk.

A Sirha Budapest 2020 szakkiállítás A pavilon K1 Future Store standján mintegy 25 cég mutatja be innovatív termékét, sikeres eszközeiket, új megoldásaikat egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.

 

A svájci Record Ajtó minden évben újtípusú automata ajtókat hoz a Future Store-ban is. A mai építészet meghatározó irányvonala egyértelműen a traszparencia. Ahol extra, egyedi megjelenést kell biztosítani a bejáratnak, a hagyományos megoldásokon túl, speciális kivitelű ajtókkal felelnek meg a legextrémebb elvárásoknak is. Ebből mutatnak be idén hármat a jövő áruházában. A Record Szögben Záródó Tolóajtó egy igazi különlegesség, sarki helyek nyílászárója vagy több irányú közlekedési helyszínek praktikus megoldása lehet. A szűk terek, folyosók, illetve a tolóajtók számára kevés hely általában egyet jelent a hagyományos nyílóajtók automatizálásával. Kiváló alternatívája ezeknek azonban a Record Harmonika Ajtó, melynek helyigénye nemcsak, hogy megegyezik a nyílóajtókkal, azonban kialakításából adódóan még helyet is meg lehet spórolni.  Amennyiben tolóajtó megoldásban gondolkodunk és a rendelkezésre álló helyből a lehető legnagyobb szélességet szeretnénk szabaddá tenni, ott a Record Teleszkópos Tolóajtók kínálnak megfelelő lehetőséget. A közel 20 éves Record Ajtó folyamatos piacvezető szerepet tölt be Magyarországon. Ügyfeleinek nem csak esztétikus, svájci minőségű, hosszú élettartamú termékeit, hanem 0-24 órás, heti 7 napos szervizszolgáltatást biztosítanak.

 

A Digitális Reklám idén először mutatja meg interaktív, digitális kommunikációs megoldásait a Future Store-ban, ahol rögtön a bejáratnál találkozhatunk legújabb, szenzorvezérelt rendszerükkel, amely egy érintőképernyős totemoszlopnál mobiltelefonnal segít azonosítani a vásárlót, és számára biztosítani a bejutást akár egy konténerboltba is.

 

A bolti másodlagos kihelyezések időszakosak, de gyakran nagyobb fogyást generálnak, mint a polci helyek. Ugyanakkor az időszakosságuk mellett, egyre inkább szem előtt kell tartani a környezettudatosságot, újszerű, környezetbarát alapanyagok használatát. Az Artmatch saját gyártású, innovatív karton és környezetbarát fa alapanyagú megoldásait, látványos POS eszközökön mutatja be az idei Future Store-ban. Az aktív automata polcmenedzsment eszköze pedig minden boltos álma. A bolt legforgalmasabb óráiban is feltöltött, rendezett polcképet mutatnak a termékek az Artmatch aktív, automata polcmenedzsment eszközeivel, hozzájárulva az eladás ösztönzéséhez. Különböző termékkategóriákat mozgatnak a polc élére rugós előretolókkal, gravitációs csúszdákon, vagy rejtett előrehúzókkal. Minden lehetséges megoldást megmutatunk a Future Store-ban.

 

A papír és a leheletvékony kukoricakeményítő réteg – ez a titka azoknak a környezetkímélő, lebomló csomagolóanyagoknak és horecaban használható, világújdonságnak számító kínáló eszközöknek, amelyekkel az Organicpack készül az idei Sirha kiállítás Future Store standjára. A vállalat élen jár a biológiai úton lebomló papír termékek fejlesztésében, gyártásában. Egyedi gyártástechnológiájuknak köszönhetően a világ legvékonyabb PLA rétegét tudják felvinni a papír felületére, amivel képesek környezetbarát, ugyanakkor víz, olaj és zsírálló, 40-60 grammos papírt is gyártani, amely közvetlenül érintkezhet az élelmiszerekkel. Ez áttörést jelent a vékony papírból készült frissáru és horeca termékek csomagolóanyagának területén is, legyen szó akár csemegeáruról, hentesáruról, pizzáról, lángosról, hamburgerről stb.

 

Díjmentes kiállítási regisztrációt és napi e-ticketet a következő linkre kattintva kérhet (korlátlan számban legkésőbb 2020. február 3-án 24 óráig):

https://sirha-budapest.com/trademagazin

 

Future Store túravezetésre időpontfoglalással jelentkezhet a következő linkre kattintva: https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-store-2020-turavezetes/

A túravezetésen való részvételhez mindkét linken regisztrálnia kell! A standot túravezetéssel fél óránként látogathatják az érdeklődők. A túrára előzetesen is lehet jelentkezni, időpontot foglalni, de a szabad helyek függvényében a helyszínen is jelentkezhet. A túralátogatások maximum 30 fős csoportokban történnek.

 

Ízelítő a 2018. évi SIRHA Future Store kiállításról:
https://www.youtube.com/watch?v=GiCWfXbxON8&feature=emb_logo

 

Várjuk Önt is az A pavilon K1 Future Store standon február 4-6. között!

 

Kapcsolódó cikkeink