Frusztrációmentes csomagolás az Amazontól
Befektetett az Amazon az olasz CMC Machinery-be a retailóriás klímavállalása kapcsán.
A CMC technológiája segíti majd az ún. frusztrációmentes csomagolás irányelvek megvalósítását, amely által az Amazon arra készteti kereskedőit hogy csökkentsék az e-commerce anyagfelhasználást.
Az Amazon klímavállalási alapja (Climate Pledge Fund) azt a célt tűzte ki célul, hogy 2040-re eléri a karbonsemlegességet. A program 2020-ban kezdődött, a kezdőtőke 2 milliárd dollár volt.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsit tesztel a belga Colruyt
A vásárlók által belehelyezett termékeket beolvasó és a vásárlás befejeztével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >