Friss termékek online: japán szupermarketlánccal lép partnerségre az Amazon
A Life Corporationnal fogott össze az Amazon Japán, hogy friss termékeket árulhasson online.
A Life Japán első olyan élelmiszer-szupermarketlánca, amely az Amazon Japán Prime Now partnereként árulja majd termékeit. Az új termékek ez év második felétől érhetőek el Tokió egyes részein.
A szolgáltatás elsősorban az idősebb és az elfoglalt emberek életét igyekszik megkönnyíteni azzal, hogy online vásárolhatnak friss élelmiszert.
Jelenleg a Life 273 boltot üzemeltet Japánban, elsősorban a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >