Friss termékek online: japán szupermarketlánccal lép partnerségre az Amazon
A Life Corporationnal fogott össze az Amazon Japán, hogy friss termékeket árulhasson online.
A Life Japán első olyan élelmiszer-szupermarketlánca, amely az Amazon Japán Prime Now partnereként árulja majd termékeit. Az új termékek ez év második felétől érhetőek el Tokió egyes részein.
A szolgáltatás elsősorban az idősebb és az elfoglalt emberek életét igyekszik megkönnyíteni azzal, hogy online vásárolhatnak friss élelmiszert.
Jelenleg a Life 273 boltot üzemeltet Japánban, elsősorban a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >