For Every You – A Schwarzkopf bemutatja a márka átalakult, ÚJ arculatát
Ahogyan azt a márka új FOR EVERY YOU szlogenje is sugallja, az új Schwarzkopf mindenkinek szól, új kampányát és szakértelmét pedig különleges nők Kreatív Kollektívája képviseli.
Diane Kruger, Ana Ivanović, Alli Neumann, Collien Ulmen-Fernandes, Mini Anden, Nazan Eckes & Swantje Paulina csatlakoztak a Schwarzkopf Kreatív Kollektívájához az esernyőmárka új, “For Every You” kampányának égisze alatt. Rendkívül eltérő hajtörténeteiknek és egyéni hajigényeiknek köszönhetően ez a 7 különleges személyiség tökéletesen képviseli a Schwarzkopf márka páratlan szakértelmét a haj kapcsán, legyen szó a hajfestés, hajápolás vagy hajformázás bármely aspektusáról.
Globális márkanagyköveteinek egy lehengerlő, berlini sajtóesemény keretein belüli bemutatásával a Schwarzkopf márka izgalmas útra lép, megerősítve küldetését egy erős, céltudatos, globális és kulturális szempontból releváns márka létrehozásában. A Schwarzkopf mindezt kiemelkedő művészekkel és kulturális alkotókkal közösen teszi, akik páratlan hajszakértelmükkel inspirálják és teszik lehetővé az egyéni hajtörténetek megélését és megosztását:
A “Schwarzkopf – For Every You” kampánya új és izgalmas módon egyesíti és egyben ünnepli is a márka globális ismertségét és fogyasztóitól kapott szeretetét.
„Rendkívül boldogok és izgatottak vagyunk, hogy eme 7 különleges, ikonikus és igazán inspiráló nő mindegyike osztozik velünk a haj és a hajban rejlő erő iránt táplált szenvedélyünkön és elkötelezettségünkön. A haj személyiségünkben betöltött kiemelt szerepét e 7 különleges személy mindegyike egy nagyon személyes, mégis mindannyiunk számára rendkívül inspiráló módon testesíti meg. A hajnak ereje van; a Schwarzkopf küldetése épp ezért nem más, mint hogy a hajápoláson, hajfestésen és hajformázáson keresztül segítse a hajon keresztüli önkifejezés erejének kihasználását. Hajuk egyedi történeteinek megosztásával e nők is mindannyiunkat pont erre bíztatnak. Határtalan boldogság a Schwarzkopf számára, hogy a hajon keresztüli önkifejezés hangsúlyozására fókuszáló missziójának útján a Kreatív Kollektívával karöltve indulhat el, ezzel építve a fogyasztókkal való kapcsolatát”
– nyilatkozta Matthieu Chauvet, a Henkel Consumer Brands Schwarzkopf globális marketingért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Schwarzkopf márkamegújulás
2024-ben a teljes Schwarzkopf és azon belül a Gliss márka…
Tovább olvasom >Next Top Model Hungary – A győztes a Schwarzkopf Gliss márka nagykövete lehet 2024-ben!
A Schwarzkopf berlini nemzetközi sajtóeseményén mutatta be For Every You…
Tovább olvasom >Nagyobb forgalommal, kisebb nyereséggel zárt a Henkel
A Henkel-csoport árbevétele a 2022-es pénzügyi évben elérte a 22…
Tovább olvasom >További cikkeink
Natura 2000 gyepterületen gazdálkodók számára nyújt támogatást az Agrárminisztérium
Nagyon várt támogatáshoz jutnak az érintettek, első körben több mint…
Tovább olvasom >Az árrésstop kiterjesztése jöhet a piperecikkekre is
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a Facebook-oldalán közzétett videóban jelentette be,…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >