Schwarzkopf márkamegújulás
2024-ben a teljes Schwarzkopf és azon belül a Gliss márka is nagy megújuláson megy keresztül. A teljes Gliss portfólió megújul, hajápolói új illatot, valamint újgenerációs, innovatív formulát kaptak – a 100%-kal erősebb hajért*, elnehezítés nélkül. A teljes Gliss portfólión 2024-ben bevezetésre kerül egy átfogó, a lakossági hajápolási piacon először megjelenő ápolási skála: minden Gliss terméken egy 1–3-ig terjedő skála mutatja az adott termék ápolási erősségét. 1-es fokozat: gyengéd ápolás (Aqua Revive és Supreme Lengths termékcsalád), 2-es fokozat: közepes erősségű ápolás (Oil Nutritive, Split Ends Miracle és Liquid Silk termékcsalád), 3-as fokozat: mélyreható ápolás erősen sérült hajra (Ultimate Repair, Total Repair, Color Perfector és Blonde Perfector termékcsalád).
*kezeletlen hajhoz képest
Bevezetés hónapja: 2024. január
Bevezetési kedvezmények és támogatások: erőteljes média és trade támogatás
Kapcsolatfelvétel: Henkel Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Karsai Mariann brand manager,
T.: 06-30-688-8102; e-mail: mariann.karsai@henkel.com;
web: www.schwarzkopf.hu
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható frissesség
Az ősz beköszöntével nem csupán a természet öltözik új ruhába,…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >Somat 5in1 mosogatógép-kapszula
Az első 5 kamrás mosogatógép-kapszula a piacon. A legkiválóbb teljesítményű…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >Papp Zsolt Györgyöt választották a NAK elnökének
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) 2024. szeptember 13-án tartotta országos…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >